ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

'עוף טוב למהדרין': לא צפוי מחסור בעופות

"במהלך השבועות האחרונים נעשה מאמץ עליון, בכמות ובאיכות, בכדי לספק את הביקושים לציבור הרחב" • חדש: מערכת ממוחשבת מעבדת נתונים של העופות המובאים למשחטה ומעדכנת את המגדלים

הרב אויערבאך עם הרב דוד סגל המשגיח והמנכ"ל לוטם
הרב אויערבאך עם הרב דוד סגל המשגיח והמנכ"ל לוטם

לקראת חג הפסח מבטיחים ב'עוף טוב למהדרין', כי לא צפוי אצלם כל מחסור בעופות ומוצריהם.

מנהל המפעל, אלחנן לוטם, אומר כי במהלך השבועות האחרונים נעשה "מאמץ עליון, בכמות ובאיכות, בכדי לספק את הביקושים לציבור הרחב, ואנו מברכים את הצרכנים שיזכו לאכול ממוצרינו הייחודיים בכשרותם ובאיכותם העומדת בכל התקנים המחמירים ביותר".

לאחרונה החלו ב'עוף טוב למהדרין', שבהשגחת רב ואב"ד טבריה, הגאון רבי אברהם דב אוירבאך, לשדרג את מערך בקרת איכות העופות המגיעים למשחטה. באגף המחקר והפיתוח של 'עוף טוב למהדרין' שבעמק בית שאן פותחה באחרונה מערכת ממוחשבת המסוגלת לעבד נתונים של העופות המובאים למשחטה ולהעבירה למגדלים.

מטרת התוכנית - נתינת משוב לכל מגדל בסיום כל מדגר ומשוב מסכם ברמה השנתית, כל זאת על מנת לשתף את המגדלים בידיעת והבנת צרכי המשחטה וצמצום הפחתים הנגרמים כתוצאה מבעיות איכות העוף, על מנת שיוכלו לשפר, בעת הצורך, את איכות העופות.

"שיתוף המגדלים בביצועי המשחטה מהווה אבן יסוד בבניין מוצר איכותי, שכן איכות המוצר תלויה רבות באיכות הגידול ואיכות העופות המגיעים לשחיטה", מוסיף לוטם, ומבטיח כי "בדרך זו ניתן יהיה לצמצם בעתיד את הנזקים הנגרמים למשחטה בגין בעיות בממשק הגידול, ולספק מוצרים איכותיים יותר לצרכנים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד