ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

כתר מציגה: פתרונות אחסון וארגון לבית ולחצר

זקוקים למקומות אחסון לכל הצעצועים של הילדים, לחומרי הניקוי או לכלי העבודה? לקראת פסח, כתר מציגה מגוון פתרונות אחסון וארגון לבית ולחצר שיעזרו לעשות לכם קצת סדר בבית

כתר מציגה: פתרונות אחסון וארגון לבית ולחצר

לקראת חג הפסח כל הבית עובר שינוי. מזל שיש את פסח, כי אין תירוץ טוב יותר הדורש מאתנו לסדר סוף סוף את הבית כמו שצריך.

הפריטים בבית מתחלקים לאלה הנמצאים בשימוש יומיומי, פריטים לפי עונות, ופריטים שכרגע לא נמצאים בשימוש אבל עשויים להיות לנו לעזר בעתיד ולכן שומרים עליהם.

לכל אחד מהם צריך להיות אחסון משלו, וככל שהדברים מסודרים יותר, יש לנו הבחנה טובה יותר מה כדאי לשמור ומה למסור האלה, ומה שנשאר, נשמר טוב יותר לאורך זמן.


לכתר פלסטיק מגוון פתרונות אחסון לאזורים והשימושים השונים בבית - ארונות השירות מגיעים במבחר גדלים ודגמים הנותנים מענה לאחסון של מגוון מוצרים - חומרי ניקוי, שמיכות ומצעים לפי עונות, חומרי יצירה ועוד.

הארונות מחולקים עם מדפים הניתנים לכוונון ומאפשרים גמישות גדולה והתאמה אישית לצרכי המשתמש. כמו כן בשל היותם קלים להרכבה ועשויים פלסטיק, ניתן בקלות לרכוש אותם בחנות ולהרכיב בבית תוך מספר דקות, ולקבל מוצר העמיד בפני רטיבות ובלאי לאורך שנים.


לאלה עם המרפסות והגינות, מציעה כתר ארונות חוץ ומחסנים העמידים במים ובשמש. הם מגיעים במגוון גדלים (החל מ70*50*178 ס"מ לארון פטיו ועד 178*198*208 ס"מ עבור מחסן גינה ג'ימיני) ומאפשרים אחסון דברים שאין להם מקום בבית או שהינם מתאימים לגינה.


אחד המקומות עם הנטייה הגדולה ביותר לבלגן הינו חדר הילדים. לשם כך פתחה כתר מגוון רחב ביותר של קופסאות שקופות ואטומות בעיצובים שונים המבטיחים כי לכל צעצוע ומשחק תמצא הקופסא הייעודית המתאימה לו, ובכך אף לעודד את הילדים להשתתף בסידור וארגון החדר.


מוצרים נוספים כמו מגיורנים עם גלגלים וקופסאות אחסון גדולות, משלימות את הצורך לאחסון מוצרים שונים בחדרי השינה, בסלון בחדר העבודה ובתוך הארונות עצמם, באופן היעיל והנוח ביותר.






את המוצרים ניתן לרכוש ברשת חנויות כתר, הום-סנטר, אייס ובחנויות המובחרות.

למידע נוסף לחצו כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד