י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מיקום, הזדמנות ורמת ביקוש גבוהה: השקעת הנדל"ן המשתלמת

השקעה חכמה וייחודית בעיר רחובות הכוללת את כל מה שמשקיע נדל"ן חכם מחפש - מיקום, הזדמנות ורמת ביקוש גבוהה • 600 דירות כבר נמכרו בפרויקט במהירות שיא למשקיעים חכמים, ונותרו בפרויקט עוד 90 דירות בלבד • מוזמן להצטרף ל-600 הרוכשים שלנו ולהפוך גם אתה למשקיע חכם שדואג לעתידו ולעתיד ילדיו

מיקום, הזדמנות ורמת ביקוש גבוהה: השקעת הנדל"ן המשתלמת
פרי נדלן



בטוח כבר שמעת על אין סוף פרויקטים להשקעה שמבטיחים לך הרים וגבעות אבל אתה לא באמת יודע מה יש מאחוריהם. כאן אתה יכול להיות בטוח שמדובר בהשקעה מודרנית, בנכס ייחודי ומשתלם במיוחד, שהוא חלק מקומפלקס מבוקש המיועד לשמש להשכרה כמעונות סטודנטים בעיר רחובות.

למה דווקא ברחובות? התשובה פשוטה. כי העיר רחובות תוכננה עבור משפחות ומאופיינת בבניה שאינה מתאימה לסטודנטים. ריכוז מוסדות הלימוד בעיר (מכון ויצמן, הפקולטה לחקלאות, קריית המדע ועוד) מזרימה לעיר בכל שנה אלפי סטודנטים שמתקשים למצוא נכס להשכרה שמתאים להם, דבר שמייצר ביקוש גדול ועלייה במחירי השכירות. פרויקט "פרי פלייס" מקבוצת פרי נדל"ן הבונה בכל הארץ, הוא קומפלקס של 3 בנינים מודרניים הכוללים 750 דירות בנות 2 חדרים ומרפסת, המיועדות כולן להשכרה למעונות סטודנטים, בנוסף כולל הפרויקט מעל 2,500 מ"ר של שטחי מסחר ומרכז ספורט ובילויים. בתוך הפרויקט ייהנו הדיירים מאחזקה של חברת ניהול , חדר כושר, בריכת שחייה ועוד.

עבור הרוכשים מדובר בהשקעה חכמה וייחודית הכוללת את כל מה שמשקיע נדל"ן חכם מחפש - מיקום, הזדמנות ורמת ביקוש גבוהה. כי גם מי שלא מבין בנדל"ן, מבין מצוין. פרי פלייס הוא סיפור הצלחה חסר תקדים ו- 600 דירות כבר נמכרו בפרויקט במהירות שיא למשקיעים חכמים, ונותרו בפרויקט עוד 90 דירות בלבד. רגע לפני שמתחילה הבנייה יש לך הזדמנות אחרונה לרכוש נכס במחיר "על הנייר" במחיר של 690,000 ש"ח בלבד. אתה מוזמן להצטרף ל-600 הרוכשים שלנו ולהפוך גם אתה למשקיע חכם שדואג לעתידו ולעתיד ילדיו ולהשאיר פרטים בטופס המצורף ונציג שלנו יחזור אליך עם פרטים נוספים.
לפרטים נוספים לחץ כאן>>



נדלן פרי פלייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד