ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

החלב המאחד • היומונים והשבועונים זללו יחדיו • צפו

בעיצומם של ימי המאבק בשבועונים, ארגנה חברת 'שטראוס' אירוע השקה למוצרים חדשים בהכשר מהודר • באירוע המחויך ישבו כתף לכתף: מו"ל יתד לצד מו"ל בקהילה • כך זה נראה

מימין: אבי בנטוב - קו עיתונות, אריה זיסמן - יתד נאמן, יענקי מיזליש - קול ברמה - אריק אליוביץ - 'יתד'
מימין: אבי בנטוב - קו עיתונות, אריה זיסמן - יתד נאמן, יענקי מיזליש - קול ברמה - אריק אליוביץ - 'יתד'

שוק מוצרי החלב למהדרין עובר מהפכה- שטראוס מרחיבה את פריסתה ע"פ מדפי המקררים ומוסיפה לקו מוצרי המהדרין מגוון מוצרים עשיר של מעדני שטראוס ומוצרי יטבתה בכשרות מהודרת.
במסגרת המהלך מציגה שטראוס, סדרות מעדנים בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א: מעדני מילקי במגוון טעמים, מארז דני לשתיה, מגוון מעדנים בטעמים שוקולד ווניל, מעדני הגולן בטעמים שוקולד ווניל.



צילום וידאו: יעקב כהן

למגוון החדש נוספים גם מוצרי יטבתה חדשים בכשרות מהדרין: שמנת מתוקה, כד 2 ליטר חלב 3%, שמנת חמוצה, לבן בטעם תות, לבן 4.5%.

מהלך זה יאפשר לכלל ציבור צרכני המהדרין ליהנות משלל הטעמים נפלאים של מעדני שטראוס ומוצרי יטבתה. כחלק ממהלך ההשקה במגזר תתרום שטראוס לאגודת החסד "יד אליעזר" את ליין המוצרים הראשוני לטובת אלפי משפחות נזקקות ברחבי הארץ.

באירוע ההשקה שהתקיים בבית שטראוס בהנחיית הרב אריה זיסמן עמד ציון בלס, מנכ"ל שטראוס ישראל על החשיבות הרבה ששטראוס רואה במתן מענה לכלל המגזרים, ואמר כי הרחבת קו מוצרי החלב למהדרין נובעת מרצונה של שטראוס להעמיק את נוכחותה במגזר "המהלך הגדול שאנו מובילים היום, הינו עוד אבן דרך במסע הארוך שאנו עושים מזה שנים, להסבת מוצרים רבים ככל האפשר במגוון קטגוריות לכשרות מהודרת, תוך עמידה בדרישות האיכות והכשרות ללא פשרות. זהו מהלך מרגש מאד עבורנו, ובשורה משמעותית שאנו מביאים לעוד קהל ענק בישראל" אמר בלס.

ארז פז, מנכ"ל מחלבות שטראוס ציין כי היקף צריכת החלב במגזר החרדי גדל משמעותית עקב התכונות הבריאותיות הקיימות במוצרי החלב, עם הגידול הגיע גם הביקוש לחדשנות מוצרית. הרחבת קו ייצור המהדרין, התאפשרה אודות לזמינות חומרי הגלם ושילוב פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בחומרי הגלם. בהמשך דבריו הוא סקר בהרחבה את המהלך ומשמעותו מהבחינה הצרכנית וחשף מעט על מאחורי הקלעים של תהליכי הפיתוח שקדמו למהלך, הן מבחינת מגוון המעדנים והן מבחינת מגוון מוצרי יטבתה. לסיום הוסיף כי שטראוס תמשיך לבחון ולפתח התאמות נוספות לטובת הצרכן החרדי.

הרב יצחק ויינברג מפקח כשרות מטעם בד"ץ מהדרין שיתף את המשתתפים במעט מהמתרחש מאחורי הקלעים בפן הכשרותי וציין את השיתוף פעולה האדוק בין שטראוס לרבני בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א, לאורך כל תהליך. הוא הדגיש כי גם במהלך הנוכחי איכות המוצרים המוקפדת לא עומדת בסתירה לרמת הכשרות הגבוהה. הרב יעקב ויזל, יו"ר ארגון "יד אליעזר" הודה בחום לחברת שטראוס על היוזמה הברוכה, בדבריו הדגיש את משמעותה של תרומת שטראוס לקהילה ולמשפחות הנזקקות.

צילום סטילס: יעקב נחומי



























































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד