ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

הטבה מיוחדת ללקוחות אורנג' לל"ג בעומר: שיר המתנה במתנה

החל מהיום, לקוחות Orange יוכלו להנעים את זמנם של מכריהם והמתקשרים אליהם בהנאה צרופה של האזנה לנעימה מוזיקלית חסידית בעת המתנה למענה – במתנה

הטבה מיוחדת ללקוחות אורנג' לל"ג בעומר: שיר המתנה במתנה


Orange יצאה במבצע מיוחד וחגיגי לרגל ל"ג בעומר, ומעניקה שיר אחד לבחירה במתנה למצטרפים חדשים לשירות הפאנטון, במסגרת המבצע, מחייגים ל-*כשר (577*), בוחרים שיר ונהנים משיר המתנה (פאנטון) במתנה.

לקוחות Orange יוכלו לבחור בכל עת כל שיר שיחפצו מתוך המאגר הקיים באמצעות חיוג *כשר (577*) ולפעול על-פי ההנחיות הנשמעות ברקע.עם בחירת הפאנטוןתנעימו את זמן ההמתנה של המתקשרים אליכם ותוכלו לגלות איך לפתע כולם נהנים להתקשר אליכם.

כמו-כן, ניתן להקצות שירים מסוימים למתקשרים ספציפיים. כך, למשל, אם אתם יודעים שהוריכם אוהבים שיר מסוים, ואילו החבר או האח אוהב שיר אחר, אתם יכולים להקדיש במיוחד אותם רק להם, ובכל פעם שהם יתקשרו, הם יאזינו וייהנו כל אחד מהשיר המועדף עליו.

השירות כרוך בתשלום חודשי של 9.90 ₪ בלבד ובתוספת של 5.90 ₪ לכל שיר,מעבר לשיר הראשון הניתן במסגרת המבצע חינם לנרשמים חדשים לשירות. השירות מתווסף למכלול השירותים, ההטבות והאפשרויות שמציעה Orange ללקוח החרדי. בהם בין היתר, מגוון עשיר ורחב של מכשירים מתקדמים כשרים בהחזר מלא, שיחות חופשי לקווים נייחים, שפע דקות לכל הקומות הכשרות ולכלל היעדים. זאת לצד מגוון הטבות ייעודיות למאורסים, לתלמידי ישיבה וליולדות.

מבצע 'שיר המתנה במתנה' בתוקף לנרשמים לראשונה לשירות עד לתאריך כ' סיון (22/6) תשע"א, וניתן לנצל את ההטבה עד 3 חודשים מיום ההצטרפות לשירות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד