י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

האנשים שעשו כסף מנדל"ן מייעצים לכם על הדבר החם הבא

כאשר משקיע נדלן עומד לפני החלטה היכן להשקיע את מיטב כספו , הוא בוחן את ההשקעה על פי 3 גורמים עיקריים

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90



כאשר משקיע נדלן עומד לפני החלטה היכן להשקיע את מיטב כספו , הוא בוחן את ההשקעה על פי 3 גורמים עיקריים:
מיקום:

המיקום הוא הנושא החשוב ביותר, והכוונה היא להסתכל על התמונה המלאה ולנסות לצפות כיצד המיקום שבו רכשת את הנכס להשקעה שלך, ישפיע על ערכו והתשואה שהוא יניב לך בעתיד. המיקום קובע בין היתר באיזו דרך הנכס יספק לך תשואה שוטפת כמו שכירות. ואם שכירות, אז המיקום קובע את הביקוש שיש להשכרה של נכס כמו שלך, כמה השוכרים מוכנים לשלם עליו ומי קהל המטרה שמחפש את הנכס שלך באותו אזור. השקעה חכמה זה אומר שאתה בעלים של נכס שנוצר מלכתחילה באזור שיש בו מחסור לנכס כמו שלך, והוא נוצר מענה לביקוש קיים בכל נקודת זמן..

מחיר:

כאשר אתה רוצה להיכנס להשקעה חכמה, למחיר יש משמעות גדולה. בעוד שלנכס קיים כמו דירה יש מחיר שוק כללי שבאמצעותו תוכל לדעת אם המחיר המבוקש משתלם לך או לא במקרים אחרים זה כבר יותר מסובך. איך תדע מה המחיר הריאלי של השקעה עתידית בנכס שנמצא "על הנייר" ועדיין לא קיבל את האישורים? אומנם סביר שמחירו יהיה נמוך יותר בזמן הרכישה, אבל כאן גם טמון הסיכון הגדול. רוכשים שקונים נכס עתידי על קרקע שעדיין לא אושרה, עשויים להמתין שנים רבות עד לתחילת הבנייה אם בכלל, ואלה שנים שבהם בעלי הנכס אינם מקבלים ממנו תשואה ועשויים אפילו לאבד מערכה של ההשקעה שלהם. גם מקרים של רכישת נכס להשקעה במדינה אחרת בקצה השני של העולם לא תמיד נגמרו טוב. המחיר המפתה אולי נראה אטרקטיבי (בשוק ובמיקום שלרובנו אין בו הבנה מינימלית) אבל הרכישה הזו תאלץ את הרוכש להיות תלוי לאורך שנים בגורמים זרים שיטפלו לו בנכס ואלה לא תמיד יחשבו על האינטרס של בעל הנכס. מכאן יוצא שנכס במחיר "על הנייר" שכבר קיבל את האישורים וקרוב להתחלת הבנייה, הוא החלון הזדמנויות הכי משתלם שיכול להיות לך, כי גם אתה יכול להיות בטוח שבקרוב תתחיל לממש את ההשקעה שלך, וגם כי הצלחת לרכוש את הנכס רגע לפני תחילת הבניה, שזה השלב שבו הוא מעלה את ערכו בצורה דרמטית..

ביקוש:

כמו בכל שוק, גם שוק הנדל"ן מתפתח ומתקדם כל הזמן וישנם כיום נכסים להשקעה שהם שונים במהות מנכסים אחרים ולכן הם מאוד אטרקטיביים. ולראיה, בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה בבנייה של קומפלקסים המיועדים לשמש כמעונות סטודנטים להשכרה שנבנים מראש באזורים בהם קיים מחסור דירות מתאים. השקעה שמתבררת כחכמה במיוחד נבנית בקרוב בעיר רחובות. העיר שבה נמצאים מוסדות לימוד כמו מכון ויצמן, הפקולטה לחקלאות, פארק המדע ואחרים, שמזרימים לעיר אלפי סטודנטים המתקשים למצוא דיור מתאים להשכרה, מאחר ורחובות מתאפיינת בבנייה נמוכה ובדירות גדולות המותאמות למשפחות. אז אם יש ביקוש לאלפי יחידות דיור לסטודנטים ולך יש נכס אטרקטיבי המיועד לכך, גם מי שלא מבין בנדל"ן, מבין מצוין. יש לך ביד את ההשקעה הכי חכמה בישראל.

המידע בחסות חברת פרי נדלן. לקבלת פרטים על השקעת הנדל"ן ברחובות השאירו פרטים בטופס למטה.



נדלן השקעות נכס דיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד