כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

רבה של בני ברק נסע ללוד כדי להתייעץ עם הראב"ד • האם הגרמ"ש קליין יצטרף לאוסרים?

מי גרם לרב שכונת 'אור החיים' להתנצל בפני רבה של בני ברק? מדוע הטריח עצמו רבה הישיש של בני ברק בצהריי היום עד לוד • 'בחדרי חרדים' עם פרטים חדשים ותיעוד מיוחד

הרבנים הגרמי"ל לנדא והגר"מ שטרנבוך בפגישה היום (באדיבות המצלם
הרבנים הגרמי"ל לנדא והגר"מ שטרנבוך בפגישה היום (באדיבות המצלם



סערת עוף ה'בראקל' נמשכת, למרות שכבר אפשר לומר שנסתם הגולל מצד הרבנים האוסרים וכן רב שכונת 'אור החיים' הגאון רבי משה שאול קליין שהתיר, התנצל בפני הגרמי"ל לנדא.

ל'בחדרי חרדים' שחשף את הסערה הגדולה נודע, כי כשהיה הגרמ"ש קליין בשוויץ למנוחה, קיבל טלפון מבית הרבי מויז'ניץ בנושא, וביום שני בערב נחת בארץ. בשלישי השתתף בשמחת החתונה בויז'ניץ וכשהגיע לתת יד לרבי למזל טוב שוחח עמו הרבי ארוכות וכבר למחרת שלח את מכתב ההתנצלות לרב לנדא.

היום (חמישי), הגיע הגרמ"ש קליין להגיע לבדוק את העופות במושב תעוז ליד בית שמש אך לא מצא במקום את התרנגולים, לאחר שהוציא כזכור, מכתב המתיר את העוף. לא ברור עדיין האם הרב קליין יחזור בו ויאסור אותו או שיסתפק במכתב התנצלות.

בתוך כך, רבה של בני ברק הגרמי"ל לנדא הגיע בשעה האחרונה לביקור בחדרו של הראב"ד הגר"מ שטרנבוך בלוד שם שוהה הרב שטרנבוך בישיבתו.

שני הרבנים האוסרים דנו במשך זמן רב על האיסור החמור בעוף ואחד המומחים בעופות, יוסי כץ הסביר לרבנים שאין שום מסורת בכלל לעוף עם נוצות ברגליים.

על פי המידע צפוי לצאת מכתב חריף של הראב"ד האוסר את העוף מכל וכל.

'בחדרי חרדים' עם תיעוד וידאו מהפגישה:







הבראקל עופות הרב לנדא הרב ברוך שטרנבוך הרב קליין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד