י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

רכסים: קראוון-בית-כנסת נפל על אברך

קראוון ששימש בשנה האחרונה בית-כנסת של גבעה ג' ברכסים הוזז ממקומו באמצעות מנוף • הקראוון נחצה לשניים, אברך נפצע בינוני • מנהל 'איחוד הצלה' מספר על הדרמה

הקראוון החצוי לשניים; צילום א. גבאי בית הכנסת
הקראוון החצוי לשניים; צילום א. גבאי בית הכנסת

בגבעה ג' ברכסים הרים מנוף קראוון בית כנסת. הקראוון נחצה לשניים ונפל על אברך כבן 25.

האברך טופל על ידי כונני איחוד הצלה רכסים ופונה במצב בינוני - עם שבר פתוח וקטיעה חלקית של כף הרגל - לבית החולים רמב"ם בחיפה.

נפתלי רוטנברג, מנהל סניף 'איחוד הצלה' כרמל, מספר ל'בחדרי חרדים': "מדובר בשכונה חדשה שהוקמה לפני כשנה ברכסים. עם ההקמה הובא למקום קראוון ששימש בשנה האחרונה בית כנסת לתפילה. לאחרונה החלו לבנות את שלב ב' בבית הכנסת. הודות לכך הזמינו חברת מנופים מוכרת (מנופי אבי) על מנת להזיז את הקראוון כדי שיתאפשר המשך הבניה.

"עשרות סקרנים - מבוגרים לצד ילדים - עמדו מסביב למנוף סמוך לקראוון, עם תחילת ההרמה של הקראוון עברו הסקרנים לצידו השני של השטח, כשלפתע הקראוון שהיה מחובר למנוף, נחצה לשניים ונפל ארצה. עשרות הסקרנים כבר לא עמדו שם, אך אברך בן 25 תושב המקום נפגע ברגלו".

"נס גדול היה כאן - הסיפור היה יכול להסתיים בטרגדיה גדולה מאוד. מדובר בקרוואן השוקל משקל רב ודקות ספורות קודם לכן היו מספר אנשים מתחתיו".

הרב דן כהן , ראש מועצת רכסים, אשר הגיע למקום האירוע , שיבח את פעילות מתנדבי 'איחוד הצלה' -כרמל המסורים שהגיעו למקום האירוע תוך שניות בודדות והעניקו טיפול רפואי ראשוני לאברך שנפצע.

נא להתפלל על האברך אשר בן עדנה לרפואה שלמה.







תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד