י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

מכה למשווקי ה'בראקל': הרבי מתיר את העופות הרגילים

התקווה האחרונה שעוד היתה למשווקי עוף ה'בראקל' כנראה שנגוזה • הרבי מסאטמר, שהיו מי שחשבו כי הוא בעד העוף, מפרסם הוא ובית דינו, כי העופות הלבנים הרגילים שאנו אוכלים כיום כשרים בתכלית ההידור

הרבי מסאטמר בבדיקת ה'בראקל' בשבוע שעבר בקאנטרי
הרבי מסאטמר בבדיקת ה'בראקל' בשבוע שעבר בקאנטרי



תם עידן ה'בראקל': בד"ץ סאטמר בראשות האדמו"ר מהרי"י בפסק דין ברור - העופות שמשתמשים בהם עד עכשיו הם מהודרים בתכלית ההידור, בלי שום פקפוקים.

אם היתה עדיין לתומכי ה'בראקל' תקווה להצלחה, היתה זו התקווה שחסידות סאטמאר בראשות האדמו"ר מהרי"י, יעמדו לימין הרבנים הטוענים כי העופות שמשתמשים בהם עד עכשיו יש בהם בעיות, וכתחליף ישתמשו ב'בראקל', אך מסתבר שהם טעו ונחלו כישלון חרוץ.

היום (חמישי) כנראה תם העידן, מתפרסם פסק בית דין של בד"ץ סאטמאר בראשות האדמו"ר, לפיו העופות הרגילים שאוכלים כיום הם כשרים בתכלית ההידור, בלי שום פקפוקים כלל וכלל.

פסק הדין יוצא לאור, לאחר ישיבה ממושכת ביום שני שעבר בבית האדמו"ר בהשתתפות רבני ודייני סאטמר ובו ישבו על המדוכה אודות כל ענייני העופות, וכעת מתפרסמת הכרעתם לאלפי חסידי סאטמר בכתב.

כזכור, כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים' לראשונה אחיו של הרבי - האדמו"ר מהר"א מסאטמר יצא בחריפות נגד ה'בראקל' והיו כאלו שאמרו כי האדמו"ר מהרי"י תומך בעוף.

החשש כעת בקרב המשקיעים בשיווק עוף הבראקל, כי לאחר המכתב שמתיר את העופות הרגילים הוסרה התמיכה רשמית בעוף המוזר.
הרבי מסאטמר הבראקל המסעיר הכשר עופות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד