ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

אור ירוק מציגה: תערוכת כרזות וצילומים בנושא בטיחות בדרכים

עמותת "אור ירוק" יוצאת בתערוכה חדשה: "על הדרך 2011" שתוצג בגלריית דיזנגוף סנטר למשך שבועיים החל מה-13.6.2011 • התערוכה תהיה פתוחה חינם לקהל הרחב

אור ירוק מציגה: תערוכת כרזות וצילומים בנושא בטיחות בדרכים



עמותת אור ירוק, בשיתוף דיזנגוף סנטר ו-MENTOR המכללה לצילום ולגרפיקה ממוחשבת, ישיקו ביום שני, ה-13.6.2011, את תערוכת "על הדרך 2011", במסגרתה התקיימה תחרות כרזות וצילומים בנושא בטיחות בדרכים. גלריית דיזנגוף סנטר (במעבר דיזינגוף סנטר 1-) תארח את התערוכה אשר תהיה פתוחה חינם לקהל הרחב.

במסגרת התחרות, הוגשו כ-200 עבודות צילום וגרפיקה של סטודנטים ממוסדות אקדמיים ומכללות לצילום ותקשורת חזותית. הסטודנטים הכינו את יצירותיהם כל אחד לפי נקודת מבטו, המשקפת את תחום הבטיחות בדרכים, נושא שקריטי וחיוני להעלותו למודעות ולסדר היום הציבורי באופן עקבי. לגמר הגיעו כ-60 עבודות. העבודות הזוכות יוכרזו באירוע ההשקה, והתערוכה תוצג במשך כשבועיים נוספים בגלריית דיזינגוף סנטר.

לדברי שמואל אבואב, מנכ"ל אור ירוק, "אנו מקיימים את התערוכה זו שנה שלישית, כחלק מפעילויות רבות שמבצעת העמותה בתוך הקהילה. אנו מאמינים, כי רק באמצעות מגוון רחב של פעילויות ונגישות למעגלים שונים באוכלוסיה, נוכל להעלות את המודעות לחשיבות המאבק בתאונות הדרכים, לשנות את תרבות הנהיגה בישראל ולגרום למשתמשי הדרך לחשוב שוב לפני כל פעולה שהם עושים על הכביש."

למקום הראשון בקטגוריית הצילום תוענק מצלמה מקצועית של CANON בשווי אלפי שקלים, ולמקום הראשון בקטגוריית הכרזות יוענק iPed 2. השופטים בתחרות בקטגוריית הצילום – הצלמים אריה שגיא, ריאן פרויס, עדי אורני ובקטגוריית הכרזות – שלמה האוזר, מנכ"ל ובעלים סטודיו האוזר, רמי יהודיחה, מנכ"ל משרד הפרסום LEAD, אהרון לפידות – עורך מגזין סופשבוע בעיתון ישראל היום.

דוגמאות לעבודות שיוצגו בתערוכה









תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד