ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

חדש מ'טמבור': צבע אנטי בקטריאלי המונע התפתחות חיידקים

חידוש מהפכני יפחית את הסיכון לחיידקים: קבוצת טמבור חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת BioCote במסגרתו תשווק צבעים בעלי פתרונות אנטי בקטריאליים בטכנולוגיות מתקדמות.

חדש מ'טמבור':  צבע אנטי בקטריאלי המונע התפתחות חיידקים


פתרון מהפכני למקומות מזוהמים במרחב הציבורי והביתי: טמבור חתמה על הסכם עם חברת ביוקוט, מובילת שוק עולמית בטכנולוגיות אנטי בקטריאליות, במסגרתו פיתחה טמבור את סופרקריל אנטי בקטריאלי, צבע ייחודי המכיל בתוכו הגנה אנטי בקטריאלית המסייעת בעצירת התפתחות חיידקים ועובש על פני הקיר לאורך כל חיי הצבע, וכן צבעי רצפות אנטי בקטריאלים, אשר בשילוב עם סופרקריל אנטי בקטריאלי מסייעים בהפחתת התפתחות חיידקים בחדר כולו. הצבעים הייחודים, אינם מאפשרים התפתחות חיידקים ומזהמים, ומפחיתים באופן משמעותי את החשיפה למקורות זיהומיים.

הפיתוח המהפכני נחשב לצעד בטיחותי משמעותי במיוחד לבתי חולים ומוסדות רפואיים המחוייבים לרמת סטריליזציה גבוהה, וכן מפעלי מזון ומוסדות ציבוריים, אך גם למרחב הביתי הפרטי, כאשר אזורים רגישים לזיהום כמו המטבח וחדרי הרחצה, הופכים להיות בטוחים יותר לילדים ומבוגרים, ברגע שמקורות הזיהום השונים אינם יכולים להתפתח במרחב.

מנכ"ל טמבור, מיכאל דיין, מסר כי בתי חולים רבים ומפעלי מזון כבר הביעו התעניינות רבה במוצרים אלה, ומטרת טמבור הינה כי מקומות רגישים לזיהומים ומחלות, כגון בתי חולים, גני ילדים, בתי ספר וכו' יצבעו בצבע סופרקריל אנטי בקטריאלי ויסייעו ביצירת סביבה נקייה ובטוחה יותר למען הילדים והחולים.

לפי דיווחי משרד הבריאות, מקומות ציבוריים הומים באנשים נושאי חיידקים היכולים להתפשט ולעבור מאדם לאדם או לסביבה. משטחים כדוגמת קירות, תקרות, רצפות או מחיצות מועדים להתפתחות חיידקים על פניהם, חלקם מסוכנים העלולים לגרום לזיהומים ולמחלות. זיהומים הנפוצים בעיקר במקומות ציבוריים כגון בתי ספר, בתי חולים, בתי אבות, מבני ציבור, ספריות, מטבחים, חדרי שרותים ואמבטיה, בהם שוררים תנאים אידיאליים להתרבות חיידקים, יכולים להימנע.

במסגרת הסכם שיתוף הפעולה עם חברת "ביוקוט", המתמחה בהפחתת זיהומי חיידקים וצמצום הסיכון להדבקות במחלות זיהומיות, תשווק טמבור לראשונה בישראל: סופרקריל אנטי בקטריאלי - מוצר חדשני אשר פותח ע"י טמבור בשיתוף עם חברת ביוקוט האנגלית ומכיל בתוכו את ההגנה האנטי בקטריאלית. סופרקריל אנטי בקטריאלי משלב את התכונות המוכרות של צבעי טמבור, מעניק הגנה מתמשכת בפני התפתחות חיידקים ועובש ומסייע בהקטנת הסיכון של זיהומים צולבים והידבקות אפשרית במחלות הנובעות מזיהום סביבתי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד