ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

300 תחנות הסעה לחיילים שוקמו ע"י אור ירוק והאגודה למען החייל

במסגרת הפרויקט, שעלותו הכוללת 300,000 ש"ח, חודשו תחנות ההסעה המיתולוגיות של האגודה למען החייל ברחבי הארץ בשלטים משותפים לאגודה ולאור ירוק, תחת הסיסמא: "איתכם לאורך כל הדרך"

300 תחנות הסעה לחיילים שוקמו ע"י אור ירוק והאגודה למען החייל

עמותת אור ירוק והאגודה למען החייל השיקו בשבוע שעבר פרויקט משותף לחידוש ומתיחת פנים ל-300 תחנות הסעה לחיילים. במסגרת הפרויקט, שעלותו הכוללת 300,000 ₪, חודשו תחנות ההסעה המיתולוגיות של האגודה למען החייל ברחבי הארץ בשלטים משותפים לאגודה ולאור ירוק, תחת הסיסמא: "איתכם לאורך כל הדרך".

טקס ההשקה לפרויקט נערך בתחנה המחודשת בצומת ירקונים, בהשתתפות יו"ר האגודה למען החייל, מר אביגדור קהלני, יו"ר ומייסד אור ירוק – מר אבי נאור, ומנכ"ל אור ירוק – שמואל אבואב.

אביגדור קהלני, יו"ר האגודה למען החייל: "הפרויקט נולד מתוך רצון לתרום לרווחת החיילים המצויים בכבישים בכל רחבי הארץ, גם בנושא הבטיחות בדרכים. יש להילחם בתאונות הדרכים בכל דרך, ואנו מקווים שהמסר יעבור גם באמצעות תחנות ההסעה של האגודה למען החייל, הפזורות בכ- 300 נקודות ברחבי הארץ."

אבי נאור, יו"ר ומייסד אור ירוק: "הבטיחות של החיילים היא הדבר החשוב ביותר. כל הורה רוצה לראות את הילד שלו מגיע הביתה בשלום. אני מקווה כי בכך תרמנו ולו במעט לרווחתם וביטחונם של החיילים."




תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד