א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

ראשי הבנקים למשרד השיכון: צאו בקמפיין!

לקראת השקת תוכנית המענקים, נפגשו ראשי הבנקים עם השר אטיאס וצוות משרדו • הכלכלנים ביקשו מה'שיכון' ליידע את הציבור מי זכאי ובמה זכאי

אריאל אטיאס. צילום: יח"צ
אריאל אטיאס. צילום: יח"צ



ביום ראשון הקרוב, ה-10 ליולי, יינתן האות, ותוכנית המענקים החדשה של משרד הבינוי והשיכון תצא לדרך.

בבנקים למשכנתאות כבר נערכים לקראת המועד הנ"ל, ואתמול (ב') הם ישבו לפגישה מקצועית עם השר והנהלת משרדו.

במסגרת הפגישה, שנערכה בקרית הממשלה בתל-אביב, תודרכו המנהלים באופן מקצועי בדבר המענקים החדשים. השר אטיאס נשא דברים, וניתנו הסברים מפורטים בדבר ההסדרים וההטבות של התוכנית החדשה.

בהמשך התקיים דיון פתוח ונבחן שיתוף הפעולה המקצועי בין הצדדים. השר אטיאס סקר בפני המשתתפים את עיקרי תוכניתו ואת חזונו לחיזוק ישובי הפריפריה תוך הנעת הגירה חיובית והתחלה של בנייה חדשה, שתגדיל את היצע הדירות למגורים ותזרים רוח צעירה לישובים בהם כמעט ולא התנהלה פעילות נדל"נית בשנים האחרונות.

"לכם, מנהלי הבנקים, כנותני החמצן לפעילות הנדל"נית בכלל ולבנייה למגורים בפרט, יש תפקיד חשוב בקידום התוכנית החדשה", אמר להם אטיאס, והוסיף כי גם הם יפיקו תועלת "מהפעילות הנדל"נית המוגברת".

ראשי הבנקים למשכנתאות הציעו לשר כי משרדו ישיק קמפיין הסברה לציבור בדבר המענקים, מי זכאי לקבלם ומהן ההטבות הניתנות למשפרי דיור בבניה צמודת קרקע על-פי החלטות מועצת מקרקעי ישראל.

בנוסף, הציעו כי מתן המענקים יתבצע בצורה הפשוטה ביותר כך שכבר בשלב של מכירת הנכס יידעו הזכאים כי המדינה באה לקראתם בכנות ומעוניינת לעודד הגירה לפריפריה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד