כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

מד"א יקים סניף באומן • יטפל גם בגויים • ומה יעשו 'הצלה'?

ארגון מגן דוד אדום שולח זרוע גם לאומן • יקים במקום מרפאה ויפעיל צוות רפואי, צי אמבולנסים וכוננים רכובים על אופנועים • החיכוכים עם 'הצלה' - גם בדרך

צילום אילוסטרציה: אסף קליין
צילום אילוסטרציה: אסף קליין

לאחר שנפגש עם סגן ראש עיריית אומן ונשיא הצלב האדום האוקראיני, סיכם אתמול (ב') מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין, על הקמת מרפאה בעיר אומן. זאת, כחלק מפעילותו של ארגון מד"א במסגרת הצלב האדום הבינלאומי.

את המרפאה יפעיל צוות מקומי, בשיתוף צוותי מד"א שיגיעו לעיר. המרפאה תפעיל, בנוסף לשירותי עזרה ראשונה ובדיקות רופא, גם צי אמבולנסים וכונני מד"א, שיפעלו ברחבי העיר כשהם רכובים על אופנועים.

על מנת לשרת את אלפי המתפללים שעתידים להגיע לעיר לקראת חגי תשרי ולעלות לציון קברו של הרבי נחמן מברסלב, נערכים במד"א להקמת המרפאה והפעלתה כבר בחודשים הקרובים.

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין אומר: "מד"א הציב לעצמו משימה - להעניק שירותים רפואיים וסיוע רפואי בכל מקום בעולם ולכל ציבור הזקוק לשירותים אלה.

"אין ספק, שהקמת תחנה באומן היא מחוייבת המציאות, על מנת שנוכל לדאוג לבריאותם ושלומם של אלפי המתפללים היהודיים, שמגיעים לעיר מדי שנה, וכן לבריאותם של התושבים והתיירים הרבים שמגיעים אליה. מד"א ימשיך ליזום שיתופי פעולה ופעילויות מסוג זה, על מנת להציל חיים בכל זמן ובכל מקום".

עד היום פעל במקום ארגון 'הצלה', לפחות בימי ראש השנה. עכשיו - כשיגיעו המתנדבים לאומן - ימצאו כבר את מד"א ערוכה במקום.

בתמונה מימין: פאראמדיק מד"א, נשיא הצל"א האוקראיני, מר אייבס, סגן ראש עיריית אומן, נציגי הצלב האדום האוקראיני, מנכ"ל מד"א



בתמונה מימין: מתנדבת הצלב האדום האוקראיני, מר יוסי אייבס, מנכל מדא, נשיא הצל"א האוקראיני, סגן ראש העיר אומן, ופאראמדיק מד"א




מנכ"ל מד"א אלי בין מתפלל ליד ציונו של רבי נחמן מברסלב בעת ביקורו באומן

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד