1. עמוד הבית
  2. תיירות
  3. חדשות תיירות

ביו"ש משנים תדמית: קמפיין תיירות חדש

המתיישבים היהודים ביהודה ושומרון יוצאים בקמפיין הסברה חדש תחת הכותרת 'משקפת' • המטרה: להביא חצי מיליון מבקרים בתוך חמש שנים לטייל ביהודה ושומרון
יהושע הכהן, בחדרי חרדים, כ"ו תמוז תשע"א 28/07/2011 10:02

שילה. צילום: פלאש 90 שילה. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90

המתיישבים היהודים ביהודה ושומרון יוצאים בקמפיין הסברה חדש תחת הכותרת 'משקפת', שמטרתו "הכרות לאומית עם יו"ש".

הקמפיין נועד ליצור שינוי תדמיתי של הישראלים כלפי היישובים ביהודה ושומרון. קהל היעד הוא בעיקר הציבורי החילוני והמסורתי, שאינו מוגדר באופן עקרוני ימין או שמאל מובהק.

לטובת הפרויקט נאספו כבר מיליוני שקלים. המטרה: להביא חצי מיליון מבקרים בתוך חמש שנים לטייל ביהודה ושומרון.

עשרות סיורים נערכו בתקופה האחרונה לוועדי עובדים, ארגונים, חברות היי-טק, מנהלי בתי ספר ועוד.

במסגרת הסיורים נחשפים המטיילים לנופים המיוחדים, אתרי המורשת והתיירות. לצד זאת הם יכירו מקרוב את מרקם היחסים בין המתיישבים היהודים לערבים.




הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
;