ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

אל-על: סוף לטיסות הישירות לסאו-פאולו

חברת אל-על מפסיקת את הטיסות הישירות לסאו פאלו • מנכ"ל החברה, אליעזר שקדי: "העלייה החדה במחירי הדלק הסילוני - מחייבת אותנו לחשוב מחדש על רווחיות הקו"

אל-על: סוף לטיסות הישירות לסאו-פאולו

אל-על הודיעה אמש כי החל מ-10 בנובמבר יבוטל קו הטיסות הישיר לסאו-פאולו שבברזיל, לקוחות שכרטסו עד היום כרטיסים למועד שהוא מעבר לתאריך המדובר, יקבלו מענה חלופי ויגיעו ליעדם.

חברה הודיעה עוד, כי טיסות ליעדי דרום אמריקה באמצעות אל-על תתאפשרנה על ידי רשת הנתיבים הקיימת ומגוון טיסות המשך מאירופה וצפון אמריקה. וכי החלטה זו היא חלק מתהליכי ההתייעלות וצמצום ההוצאות בחברה.

אליעזר שקדי מנכ"ל אל על, הסביר: "העלייה החדה והמתמשכת במחירי הדלק, מחייבת בחינה ממוקדת של יעדי אל על, כפי שנעשה בחברות תעופה אחרות בעת הזו בעולם. הנסיקה חסרת התקדים במחירי הדלק הסילוני (כ-40%), הוצאות הביטחון והוצאות התפעול הגבוהות בקו זה, הביאו לקבלת ההחלטה. מציאות זו מחייבת אותנו לבחון מחדש את כדאיותה הכלכלית של כל טיסה וטיסה".

שקדי הוסיף והדגיש כי "במקביל לצעד הנ"ל בכוונת אל על להציע ללקוחותיה טיסות ליעדי דרום אמריקה באמצעות מערך טיסות המשך, תוך השענות על רשת היעדים הישירים של אל על בצפון אמריקה ובאירופה והסכמי שיתוף עם חברות זרות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד