י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

דיכטר בא ל'אוהלים': "אלה הילדים שלנו"

ח"כ דיכטר מ'קדימה' הצטרף למפגינים על מצוקת הדיור - וחזר עם 'עקיצה' לנתניהו: "המפגינים נחושים לצאת ממאסר הבית שהטלת עליהם • אל תיתן לאנשיך להטעות אותך"

דיכטר. צילום ארכיון
דיכטר. צילום ארכיון



זמן קצר לאחר שביקר במאהל ברוטשילד, ראה ח"כ אבי דיכטר מ'קדימה' צורך לשתף את חברי הכנסת בתחושותיו מהשטח.

"מאות אלפים, המגובים בעוד ועוד אזרחי ישראל, האומרים לך בעברית הכי צברית שיש : לא נמשיך להיות הפראיירים של מדינתנו", קרא לעבר ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

"המחאה כאן אינה המשך של כיכר תחריר: זוהי התחלה של שדרות רוטשילד, ושל חיפה, וצפת, ובאר שבע, ושל שאר עמך ישראל", אמר.

"המפגינים באוהלים וברחבי הארץ נחושים לצאת ממאסר הבית שהטלת עליהם", הוסיף, וביקש מנתניהו שלא יתן לאנשיו להטעות אותו כאילו "כל המפגינים הם אנשי שמאל ואנרכיסטים".

דיכטר סיפר כי יצא לו לשבת עם חלק ממנהיגיהם. "אנשים חכמים, צנועים, להט בעיניהם ותמימות בריאה בטיעוניהם. עם הוריהם נלחמנו ב-73 ואותם שלחנו להילחם בלבנון השניה. אלה הילדים שלנו !האחד מדקלם ממשנת ברל כצנלסון כי יש להם את 'התבונה לראות, את האומץ לרצות, ואת הכח לבצע'. חברו להנהגה מדקלם את 5 המ"מים של ז'בוטינסקי. כולם שרתו בסדיר. כולם נושאים בנטל המילואים. מלח הארץ".

"דעת ההמונים נגדך ונגד ממשלתך בימים אלה, נובעת ממצוקה כנה ואמיתית. אלה הם המוני בית ישראל, המביאים עמם הרבה כח, אך אינם אנשים כוחניים. אל תקל ראש במחאתם. אתה , ובעצם כולנו, נמצאים בקושי בסוף ההתחלה של גל המחאה. זוהי מחאה הרבה יותר חריפה והרבה יותר טעונה באנרגיה, מכפי שאתה ושריך נוטים לחשוב".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד