ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

בטר פלייס פותחת אולם תצוגה ראשון בישראל

אולם התצוגה ייפתח לקהל בסוף השנה, והלקוחות יוכלו להשתמש גם במסלול הניסוי הקצר שנמצא במקום להתנסות ראשונית במכונית

  • י"א אב התשע"א
בטר פלייס פותחת אולם תצוגה ראשון בישראל

אחרי שחתמה על הסכם ראשון עם חברת ליסינג, בטר פלייס נערכת גם לתחילת המכירות לשוק הפרטי. בחודשים האחרונים הסבה החברה חלק ממרכז ההדגמה שלה בגלילות לאולם תצוגה ראשון למכוניות. באולם, יוצגו שלוש מכוניות מדגם רנו פלואנס ZE, וכן דגם חתוך של מכונית חשמלית. אולם התצוגה ייפתח לקהל בסוף השנה, והלקוחות יוכלו להשתמש גם במסלול הניסוי הקצר שנמצא במקום להתנסות ראשונית במכונית.

בקטלוגים המוצגים במקום מוצע ללקוחות לרכוש את המכונית החשמלית כי מדובר ב"עסקה כלכלית ומשתלמת". עם זאת, מסלולי המנוי המוצגים במקום אינם מציעים חיסכון משמעותי לעומת מכונית משפחתית היברידית, או אפילו כמה מהדגמים החסכוניים עם מנוע בנזין.

כך, לנהג שנוסע 20 אלף ק"מ בשנה, תחסוך המכונית החשמלית 113 שקל בחודש, לעומת מכונית משפחתית עם מנוע בנזין, הצורכת 10 ק"מ לליטר. אם יבחר הנהג במכונית היברידית שצורכת 14 ק"מ לליטר, העסקה תשתלם יותר מרכישת מכונית חשמלית.

ככל שהנסועה השנתית גבוהה יותר, כך גדלה הכדאיות של מכונית חשמלית על פני משפחתית סטנדרטית, אך משפחתית מתקדמת יותר, מתגלה גם כחסכונית יותר. עם זאת, יש לזכור כי קהל היעד העיקרי של החברה הם ציי רכב, שישלמו מנוי שונה ונמוך יותר.

רנו פלואנס ZE, שמייבאת בטר פלייס, מוצעת בשתי רמות גימור - אקספרסיון הבסיסית שמחירה 123 אלף שקל, ודינמיק המאובזרת יותר, במחיר של 130 אלף שקל. המכונית מצוידת במנוע חשמלי בהספק של 95 כוח סוס ומגיעה למהירות מירבית של 135 קמ"ש.

לפי החברה, טווח הנסיעה בין טעינות הוא 185 ק"מ. בטר פלייס מבטיחה בקטלוג שלה כי "כשתשתפר טכנולוגיית הסוללות, בטר פלייס תהיה הראשונה שתשלב סוללות אלה במלאי". עוד צויין כי מערכת ההפעלה של המכונית, הכוללת שירותי ומידע ניווט, תיקרא מעתה Oscar ולא AutOS, כמו בעבר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד