כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מיי הריטג' הישראלית מכריזה על תחרות פיתוח אפליקציות - הפרס: 10,000 דולר

החברה הישראלית המציעה רשת חברתית משפחתית וכלי לבניית אילן יוחסין מקוון, מקווה לגייס באמצעות התחרות מפתחים שיבססו אפליקציות על גבי הממשק שלה

  • כ"ט אב התשע"א
מיי הריטג' הישראלית מכריזה על תחרות פיתוח אפליקציות - הפרס: 10,000 דולר

החברה הישראלית מיי הריטג' (My Heritage) שמציעה כלי לבניית רשת חברתית משפחתית ואילן יוחסין, הכריזה היום על תחרות חדשה לבניית אפליקציות משפחתיות על גבי הממשק שלה. הפרס הראשון בתחרות, שנקראת "Best Family app" ותיפתח בראשון לספטמבר, הוא 10 אלפים דולר.

התחרות הוכרזה לרגל שחרור ה-API (ממשק תכנות יישומים) של מיי הריטג' למפתחים. בניגוד לרשתות חברתיות אחרות, שממהרות לשחרר את ה-API שלהן למפתחי אפליקציות, מיי הריטג' שקיימת מאז 2005 עושה זאת רק עכשיו. הערכות גורסות כי בחברה ביקשו להשקיע קודם בבניית הממשק ועיצובו ככלי מדיה חברתית. במיי הריטג' מקווים שהתחרות עליה הכריזו תסייע להם בהמשך מול מתחרות כמו Ancestry.com ו-Geni.

מיי הריטג' רכשה ב-2010 את OSN הגרמנית, חברה המפעילה שבעה אתרי גניאולוגיה. מדובר ברכישה השלישית של מיי הריטג'. טכנולוגית ה-Smart Matching, של מיי הריטג' מבצעת חיבור בין אילנות יוחסין של אנשים, על-ידי השוואה חכמה של עובדות, שמות ותאריכים. הרשת פועלת בעשרות שפות. השוק העיקרי של החברה הוא ארצות הברית, ואחריו אנגליה וקנדה. עד היום היא גייסה כ-24 מיליון דולר מקרנות הון סיכון.

מיי-הריטג' היא החברה השניה בגודלה בעולם בתחום הגנאולוגיה ויש לה כ-60 מיליון משתמשים, מהם 150 אלף מנויים משלמים. לדברי מיי הריטג' מיליון משתמשים נוספים לפלטפורמה שלה בכל חודש. כיום מעסיקה מיי-הריטג' 60 עובדים. עד היום היא גייסה כ-24 מיליון דולר מקרנות הון סיכון. ביולי השנה השיקה החברה כלי תשלום חברתי המאפשר לבני המשפחה לחלוק בדמי המנוי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד