י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ארוחה בטעם, מתחילה בבשר טוב - אנטריקוט

בכל יום, כבר 15 שנה, כשרוצים לצאת לארוחה טובה בטעם טוב ובהכשר מצויין – מסעדת הבשרים הירושלמית הוותיקה 'אנטריקוט' בהר חוצבים היא המקום • אבל מה עושים שרוצים גם להכין בשר טוב בבית? בשביל זה נפתח מותג הבשרים המיוחד בכשרות המהודרת של הרב רובין 'וול דאן' עם קצביות הבשרים הנפלאות בכשרות המהודרת של הרב רובין. ועכשיו, גם ב'יש' רמת אשכול

ארוחה בטעם, מתחילה בבשר טוב - אנטריקוט
באדיבות המצלם



את הלוקיישן המפורסם בירושלים ליציאה של פינוק בשרי עשיר ומהודר במיוחד, כולנו מכירים.

'אנטריקוט' היא האופציה המועדפת לארוחת בשרים משובחת כבר 15 שנה, ועכשיו מכל הסיבות:

גם כשאתם רוצים זמן אינטימי שקט עם בן/ת הזוג או עם המשפחה – שעה של ארוחה משובחת, שירות מפנק במיוחד וחוויה נהדרת במקום שקט המותאם לאופי הלקוחות החרדי.

וגם אם זה באמצע יום עמוס ובחרתם לשבת לפגישה עסקית מוצלחת עם ארוחה טובה הכוללת 8 סוגי סלטים + תוספת + מנה עיקרית + לחם הבית ב- 84 ₪ בלבד, בין השעות 12:30-16:30 וליהנות מאווירה נעימה ונינוחה עם שירות אדיב וחייכני J

ואפילו כשאתם ממהרים ורוצים אוכל טוב כדי לשבוע ולהמשיך הלאה - אנטריקוט To go, זה הפתרון שלכם. מהיום, תוכלו להתענג במגוון ארוחות מהירות ב49 ₪ בלבד, הארוחה כוללת מנה בשרית + תוספות + סלטים. בתפריט to go מגוון מנות עשיר כמו המברוגר טלה, שווארמת השף, פריות, אנטריקוט באגט ועוד מגוון מטעמים.

ובמיוחד כשרוצים לענג את השבת במנות מיוחדות – יריד האוכל המוכן של אנטריקוט בהר חוצבים בימי חמישי ושישי, מציע מגוון רחב של מנות בשריות, תוספות ופינוקים במיוחד בשבילכם!

אז איך הכל התחיל?

לפני 15 שנה, נפתחה אנטריקוט כמסעדת בשרים בהר חוצבים, מנהלי המסעדה הבינו כי הסוד של המנות מתחיל בבשר משובח ולכן הם בחרו בשף מעולה אבל לא התפשרו על איכות הבשר – בשר טרי, משובח עם הבנה מקסימלית בשימור בשר והכנתו.

קצבית 'וול-דאן' בהר חוצבים נפתחה כדי לתת לכולם את ההזדמנות להכין בבית מנות שף משובחות, בשר עגלים צעירים מפוטמים ומשובחים בכשרות המהודרת של הרב רובין. הידע הרב וההבנה העמוקה באיכויות הבשר, בצורת החיתוך, בתהליך יישון הסטייקים והשמירה על טריות הבשר וסביבה סטרילית ונקיה, כולם יחד הופכים את הבשר בקצביה לבשר המשובח ביותר בכשרות הרב רובין. בקצביות ניתן להשיג גם עופות ודגים טריים והכל נקי וחתוך ומוכן ישר לבישול.

עכשיו בשורה חדשה בסניף 'יש רמת אשכול' הסניף הראשון שזוכה לארח את 'קצבית וול-דאן' לרווחת תושבי השכונה והסביבה, מהיום בסניף עצמו תוכלו ליהנות מהבשר המשובח בכשרות המהודרת של הרב רובין ועכשיו במחירים מיוחדים לרגל הפתיחה!

בטח אתם שואלים את עצמכם, מה הסוד של אנטריקוט? איך מכינים אוכל משובח גם בבית?

התשובה היא אחת! כל הבשרים טריים, איכותיים במיוחד ובכשרות המהודרת של הרב רובין

מחכים לכם בסניף החדש ברמות אשכול ותופתעו מהסדר, מהניקיון, מהאיכות, מאיכות המוצרים וממבצעים שווים במיוחד!









אנטריקוט אוכל מסעדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד