כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מהיום אפשר לשלם עם האייפון במקום כרטיס אשראי

יוצאים למסעדה ולא רוצים להיסחב עם הארנק? אפליקציית מייצ'ק פותרת את הבעיה וגם מאפשרת להשאיר טיפ • ובנוסף, כמה משחקים חדשים

  • ה' אלול התשע"א
צילום: מנחם הלוי
צילום: מנחם הלוי



המדור השבועי של TheMarker ו-Positive Mobile שסוקר אפליקציות חדשות בעברית בחנות היישומים הישראלית, תזוזות גדולות, כניסות חדשות למצעד ועוד. הנתונים נכונים לערב ה-1 בספטמבר, 2011.

השבוע בחנות, חוזרים לבית ספר עם כמה אפליקציות (לשחק בהפסקות כמובן...)

פותחים את המצעד עם Rail Maze, שתיתן לכם כמה שעות של גירוי ואתגר מחשבתי בפיצוח של הנחת מסילות רכבת בסדר הנכון. המטרה פשוטה, עליכם לסדר מסלול לרכבת שמתקרבת מתוך ערימה של חלקי מסילה מפוזרים. האתגר נעשה קשה יותר ככל שעולים בדרגות ובחלקי המסילה שמקבלים. האפליקציה פשוטה ברובה ברמה הגרפית וכך גם המנוע שלה, אבל הרעיון תופס את המשתמש לאורך זמן ומספק הנאה מרובה. למשחק יש מספר אופציות בסגנון ארקייד, פזל, הרכבה עצמית ואקשן, מה שהופך אותה לאטרקטיבית לכל סוג של גיימר מצוי.

אנחנו ממשיכים עם Mortal Skies, שהיא חוויה לאוהבי כלי הטיס למיניהם. המשחק מכניס אתכם לתא הטייס של מטוס קרב ומשם למשימות הפצצה בעורף האויב. הגרפיקה, המנוע והסאונד מאוד מרשימים. בנוסף למאגר גדול של סוגי מטוסים, אתם נאבקים במאות אויבים מסוגים שונים ומשונים, מקבלים אופציות שדרוג בלתי נגמרות והכל בדרך להשלמת המשימות שלכם. השליטה במשחק נעשת באמצעות הטיית האצבע לימין ושמאל, ואולי כאן היה אפשר לשדרג את השליטה באמצעות שימוש באקסלומטר של המכשיר (הטייה לימין או שמאל) כדי ליצור אפקט שליטה יותר מרשים.
בשורה התחתונה המשחק עצמו ממלא את המטרות שלו, רק חשוב לזכור שכדי לקבל את כל המשימות תצטרכו בשלב מסוים לשלם.

Great Hair Lite היא מה שאנו מכנים "אפליקציית צחוקים". הגימיק מאוד פשוט וברור. אתם מצלמים את עצמכם או עושים שימוש בתמונה כלשהי שלכם או של חברים מהאלבום במכשיר ועל זה אתם יכולים להרכיב שלל פאות משעשעות. התוצאות כמובן יכולות להיות מגווונות ובלתי סופיות ובעיקר מצחיקות את מי שצריך. לאפליקציה מנגנון עריכה פשוט שכל משתמש פשוט יכול להבין. חביב.

אנחנו ממשיכים עם Line Birds ושוב מעניין לראות עד כמה מנסים לרכוב על המוטיב של הציפורים פעם אחר פעם וסביבן ליצור קונספט פעילות.

הרעיון הוא להעביר ציפור כחולה וחביבה דרך מבוך של מכשולים וזאת באמצעות שליטה על נפנוף הכנפיים שלה. כל עוד אתם נוגעים במסך היא מתעופפת וברגע שאתם עוזבים היא מיד צונחת. השילוב תזמון הנגיעה במסך הוא הקונספט המרכזי של המשחק. לאחר זמן מה זה הופך מרעיון משעשע לתסכול של ממש ככל שהמבוך נעשה קשה יותר למעבר ודורש תפעול עדין במיוחד. הגרפיקה גם היא פשוטה אך צבעונית ומעבירה חוויה של כיף. במהלך המשחק כמובן תתקלו בעוד מכשולים ובעיות שידרשו מכם רמת ריכוז גבוהה יותר.

אפליקציה מאוד מעניינת שמגיעה לחנות היא MyCheck IL. האפליקציה מיועדת לתת מענה לתשלום בברים ומסעדות. מה זה אומר? זה אומר שאפשר לבצע תשלום מיידי ללא כל צורך בהמתנה מיותרת לחשבון במקום הבילוי שלכם. איך זה עובד?

לאחר שפתחתם את האפליקציה, אתם בוחרים את מקום הבילוי שלכם. לאחר שבחרתם אתם מקבלים קוד באפליקציה שאותו אתם מראים למלצר שלכם. אתם מזמינים אוכל ושתייה כרגיל כאשר אתם יכולים לראות את החשבון עצמו במכשיר שלכם. ניתן לשלם את החשבון או חלקו דרך האפליקציה בסיום הבילוי באמצעות מערך תשלומים מאובטח ומהיר. כל זה למעשה יכול לחסוף לכם הרבה זמן בהמתנה לחשבון או בצורך בארנק עליכם. השימוש באפליקציה דורש רישום חד פעמי ומהיר כאשר את התשלום עצמו מבצעים דרך הזנה מראש של פרטי כרטיס האשראי שלכם.

מה שהופך את מייצ'ק למאוד מעניינת היא המגמה שהופכת את הסמארטפון לארנק סלולרי. החיבור בין הקופות בפועל לבין המשתמשים הופכת את הרעיון התיאורטי למשהו שקורה בפועל ביום יום. ככל שהמגמה הזו ואפליקציות מסוג זה יתפסו מקום של קבע אצלנו במכשיר, אנחנו נראה כיצד הצורה שבה אנחנו משלמים על השירותים שאנחנו צורכים תשתנה מקצה לקצה. וכן, אפשר לשלם גם טיפ למלצרית דרך המערכת.

מילגרום היא להקה וירטואלית העושה שימוש בקליפים שלה באנימציית Stop Motion מושקעת. האפליקציה שלהם Milgrom Free היא ממתק אמיתי למעריצי הלהקה או בכלל לחובבי מוסיקה, שכן היא משלבת רימיקס של מוסיקה ואנימציה לתוך תמהיל יפה ואינטראקטיבי. האפליקציה מאפשרת לכם ליצור ולחבר לעצמכם קליפ של הלהקה באמצעות שימוש במספר אופציות של קטעי סאונד ואנימציה כאשר בסופו של דבר את הקליפ שאת מייצרים אתם מקבלים באנימציית סטופ מושן\ שהיא לכשעצמה נדירה בעולם הסלולר. את הקליפ עצמו אפשר לשלוח לחברים, להעלות לפייסבוק, לשמור או לשלוח כרינגטון. ההשקעה באפליקציה מורגשת בכל פינה וניכר היה כי נעשתה חשיבה עמוקה בפרטים ובביצוע. גם אם אין בכוונתכם להיות במאי קליפים, בוודאי תוכלו ליהנות מהממשק המגוון שלהם וליצור לעצמכם רינגטון חביב. לאפליקציה יש גם גרסה בתשלום הכוללת יכולות ואלמנטים רבים יותר.

ומה קורה בגזרת האייפדים

במסגרת החזרה לבית ספר, אפליקציית האייפד של נשיונל ג'יאוגרפיק תיתן לכם מראה מרהיב על העולם שלנו. האפליקציה מכילה אינספור תמונות ומידע כמעט על כל פינה נידחת בעולם. תוכלו לסובב את הגלובוס בממשק תלת מימדי מרהיב ולבחור כל נקודה שתרצו. התמונות מרהיבות רק כמו שאנשי המקצוע של נשיונל ג'יאוגרפיק יודעים לייצר.

Mobile Positive היא חברה בבעלות 3.0WEB וצחי שטיין ופועלת כחברת המדיה הסלולרית המובילה בישראל. החברה מייצגת בבלעדיות את מכירת המדיה בסמארטפונים של קשת/mako, ערוץ 10, HOT, ערוץ הספורט, TheMarker, הארץ, עכבר העיר, nrg מעריב, רשת ויאהו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד