כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אינטרנט נטצח מציגה: פריצת דרך בתחום סינון האינטרנט

נטצח מבית JNET מציגה פריצה טכנולוגית בתחומה המאושרת ומומלצת על ידי מנהיגי הקהילות החרדיות בארה"ב כספקית הסינון המובילה - המאפשרת גלישה שקטה ללא תכנים בעייתיים

אלן גייקוב, מנכ"ל אינטרנט נטצח
אלן גייקוב, מנכ"ל אינטרנט נטצח

נטצח, ספקית האינטרנט הכשר המובילה בעולם היהודי, מגיעה אלינו אחרי פיילוט בן מאות משתמשים שבוצע בארץ, במהלך מספר חודשים.

החברה חרטה על דגלה את אמנת השירות האמריקאי הידוע, ללא התחייבויות וללא קנסות יציאה. השירות מא' עד ת', החל מהתקשרות עם החברה, עבור בשירות לקוחות וכלה במוצר עצמו, נעשה בשקיפות מלאה כאשר כל תקלה מדווחת מטופלת בו במקום וכל לקוח מקבל מענה מהיר ומלא. אחרי עשרות אלפי לקוחות מרוצים הפזורים ברחבי ארה"ב וקנדה מגיעה Jnet לישראל עם השלוחה הישראלית,

המערכת הטכנולוגית שפותחה במעבדות Jnet בהשקעה של למעלה מ-2 מליון דולר, הינה ייחודית מהמתקדמות בעולם שיוצר פתרון סינון מושלם.

נטצח מציעה מגוון מסלולים אפשריים הכוללים רמות סינון שונות בהתאם לצרכי המשתמש. יש לציין כי החברה אושרה והומלצה על ידי רבנים רבים בארה"ב כספקית הסינון המובילה המאפשרת גלישה שקטה ללא תכנים בעייתיים. בנוסף לסינון הרגיל מציעה נטצח שירות מייל כשר עם אפשרות לקבלת קבצים גדולים במיוחד (ובכך מניעת שימוש בשרתי דואר חיצוניים), שירות סינון גם לאינטרנט אלחוטי, תוכנות הגנה מחוץ לבית, מסלולים ועוד.

"אנו מאמינים שללקוח שלנו מגיע אינטרנט אמיתי, שיתן לו גישה לכל מה שהוא מעוניין, אנו שואפים לבצע את הסינון בצורה החלקה והנקיה ביותר, כך שהפגיעה בחווית הגלישה תהיה מינימאלית עד בלתי מורגשת, לאחר מחקרים שערכנו הסתבר כי השיטות של רשימות לבנות/שחורות, לא מספקת ופוגעת באיכות הגלישה והסינון. לכן אנו סורקים בזמן אמת כל דף שהגולש מחפש ובודקים את התאמתו למסלול הנבחר. הבדיקה כוללת סריקת תוכן התמונות, הטקסט וכל תוכן אפשרי", אמר זעליג רוזנטל, מבעלי החברה בארה"ב.

לפרטים והרשמה ניתן להתקשר ל-072-27-27-027.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד