כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

משכיר דירות וישיבה ירושלמית נעצר על העלמת מס

משכירי דירות ונכסים - שימו לב לידיעה הבאה. ירושלמי משכונת רמת אשכול בירושלים נעצר בחשד שלאורך שנים לא דיווח על נכסים שהשכיר ולא שילם עליהם מס

אילוסטרציה. צילום: נתי שוחט פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: נתי שוחט פלאש 90



ירושלמי בן 75 נעצר בחשד להעלמת מס בסכום של כשני מיליון שקלים כתוצאה מהשכרת דירות לחרדים ולישיבה.

בית משפט השלום בירושלים הורה על שחרורו בערבות של חשוד בהעלמת הכנסות של מיליוני שקלים בגין השכרת נכסים רבים שבבעלותו שעליהם לא דיווח.

בבקשת המעצר נכתב כי יחידת החקירות קיבלה מידע לפיו לחשוד, בניין דירות ברחוב אדוניהו הכהן וכל הדירות בו מושכרות בשכר דירה חודשי, מבלי שהחשוד מדווח על כך לרשות המסים.

לבעל הנכס נשלח טופס הצהרה על נכסים בו היה אמור להצהיר על נכסים שבבעלותו, אך למרות שקיבל את המכתב, לא ענה החשוד למכתב ולא השיבו לרשות המסים. החשוד זומן לחקירה במס הכנסה אך לא הופיע בטענה כי אינו מרגיש טוב.

השבוע, הגיעו חוקרים מהיחידה, לחנות בירושלים על מנת לזמן את שוכר החנות לתת עדות בתיק, אז מצאו שם את החשוד ובנו. החשוד נלקח לחקירה בה הודה כי בבעלותו 2 דירות בפסגת זאב, וילה המושכרת לישיבה בשכונת גבעת המבתר, נכס המחולק ל-5 דירות ברחוב אדוניהו המלך, חנות ברחוב פינס ודירה בשכונת קריית משה.

מהחקירה עולה כי כל הנכסים מושכרים החל משנת 2008 ואין בגינם דיווח לרשות המסים. על פי הודאת החשוד, סך ההכנסות הלא מדווחות בתקופה זו עומד על כ- 1,800,000 ש"ח. כאמור, בית המשפט הורה לשחררו בתנאים מגבילים הכוללים איסור יציאה מהארץ למשך חצי שנה, הפקדה של 50,000 ש"ח בקופת בית המשפט וערבות עצמית בסך 30,000 ש"ח.
העלמת מס השכרת דירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד