כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מיקרוסופט ונוקיה הכריזו על חבילת אפליקציות משרדיות לסימביאן

במסגרת שיתוף הפעולה בין יצרנית הטלפונים הסלולריים לענקית המחשוב, תוציא מיקרוסופט חבילת תוכנות אופיס למערכת ההפעלה סימביאן

  • י"ב אלול התשע"א
ווידג'ט Microsoft ActiveSync על מכשיר סימביאן  צלם: נוקיה
ווידג'ט Microsoft ActiveSync על מכשיר סימביאן צלם: נוקיה

שיתוף הפעולה בין מיקרוסופט לנוקיה צפוי להתבטא בעיקר במכשירי Windows Phone מפינלנד. אך ההשקעה של שתי החברות האחת במערכות ההפעלה של רעותה הינה הדדית: בעוד נוקיה לא רק נוקיה עובדת במרץ על גרסת Windows Phone ייחודית, מיקרוסופט מתחילה לתמוך במערכת הסימביאן. הדבר יתבטא במגוון אפליקציות תוצרת רדמונד שתשוחררנה בקרוב למכשירי נוקיה.

בסוף השבוע הוכרז כי בקרוב יוכלו בעלי מכשירי Symbian Belle ליהנות ממספר כלים ייחודיים של מיקרוסופט, שיעניקו למכשיריהם יכולות עבודה משופרות. חבילת היישומים תיקרא Microsoft Apps, ותהיה זמינה להורדה חינם דרך ה-Ovi Store. בין האפליקציות בחבילה נמצאות תוכנת Document Connection לצפייה במסמכים,PowerPoint Broadcast להזרמת מצגות מהמחשב לסמארטפון, תוכנת כתיבת ההערות OneNote ותוכנת הצ'ט Microsoft Lync, המאפשרת שיחות טקסטואליות, קוליות ווידאופוניות. היישומים הללו יגיעו עד סוף השנה, וב-2012 יצטרפו אליהם תוכנות האופיס המסורתיות Word, Excel ו-PowerPoint. זו תהיה הפעם הראשונה שתוכנות האופיס תיתמכנה באופן רשמי במערכת הפעלה שאינה Windows.

נוקיה ציינה בהודעה כי חבילת האפליקציות של מיקרוסופט למכשירי סימביאן הינה הוכחה לכך כי מערכת ההפעלה הוותיקה בשוק לא מתה. היא תמשיך לספק תמיכה ועדכונים למערכת לפחות עד 2016, אך רומזת כי אחת ממטרות האפליקציות של מיקרוסופט למכשיריה היא להרגיל את המשתמשים לתכונות הייחודיות של Windows Phone.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד