ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

למה תקועות עבודות הכביש במושב צפריה?

בתחקיר שבוצע ע"י עמותת אור ירוק בשיתוף אתר HNN עולה כי לפני יותר מחודש החלו העבודות בכביש המוביל לכניסה למושב, אבל הסיום לא נראה באופק והסכנה לנהגים גדולה. במועצה המקומית מאשימים את המשטרה. וידאו לצפיה

למה תקועות עבודות הכביש במושב צפריה?



כמה זמן לוקח לסלול קטע כביש בישראל? מסתבר שהרבה מאוד והגרוע מכל: הדבר בא על חשבון הנהגים האומללים שגם מסכנים את חייהם בנסיעה בכביש מלא מהמורות ובורות וגם גורמים שלא באשמתם לנזק לרכב בנסיעה בכביש משובש.

לפני כחודש החלו עבודות השיפוץ בכביש. הכביש גורד אבל מאז הפסיקו העבודות לחלוטין ומה שנותר זו סכנה אחת גדולה לנהגים ולהולכי הרגל. בכביש לא הותקנו אמצעי זהירות לנהגים שהופתעו מבורות וכביש מקורצף. רכבים שחולפים בכביש ניזוקו כתוצאה מבורות ביוב הבולטים בכביש.

בשיחה שקיים נציג מעמותת אור ירוק עם מועצה מקומית עמק לוד, שבשטחה נמצא המושב, נאמר לו: "כשאנחנו התחלנו לקרצף, אחד החכמולוגים בצפריה בא ואמר: אני רוצה יהיה פה פיקוח משטרתי בגלל שהוא מוכר פרחים בכביש והמשטרה מצידה לא נותנת לנו אישור עבודה בגלל שמדובר בכביש סואן. זה מה שמעכב אותנו. אנחנו מחכים לאישור של המשטרה".

מעמותת אור ירוק נמסר בתגובה: "כבישים משובשים גורמים אי נוחות לנהגים ועלולים להוות סכנה בטיחותית למשתמשי הדרך. יש לדאוג לסיום מהיר של העבודות בכביש".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד