כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

תנובה הודיעה: נפעל לפרסום דו"חותינו הכספיים

החברה קיבלה את המלצות טרכטנברג: "מעריכים את פעולת הוועדה" • אייפקס העולמית התייצבה מאחורי זהבית כהן: "מאמינים שפעלה ביושר"

  • כ"ח אלול התשע"א
תנובה הודיעה: נפעל לפרסום דו"חותינו הכספיים

אייפקס העולמית מגיבה היום לחקירה שפתחה רשות ההגבלים העסקיים בנוגע לפעילותה של חברת תנובה. אתמול פשטו חוקרי הרשות למשרדי תנובה בצומת גלילות ואספו מסמכים ונתונים עסקיים. זאת, לאחר שברשות סברו כי החברה לא הגיבו כראוי לדרישות נתונים שנשלחו אליה.

"אנחנו מודעים לחלוטין לצעדים שננקטו על ידי רשות ההגבלים בימים האחרונים ועוקבים אחרי המצב מקרוב. זהבית כהן והנהלת תנובה ימשיכו לשתף פעולה באופן מלא עם הרשויות. אנחנו מאמינים שהם פעלו ביושרה מירבית לאורך כל התקופה בה הובילו את החברה ותומכים בהם באופן מלא במאמציהם להביא לפתרון העניין", כתבו היום בקרן.

במקביל, הודיעה הערב חברת תנובה כי היא נערכת לפרסום דו"חותיה. בתגובה להמלצות ועדת טרכטנברג, הודיעה תנובה כי היא מכבדת את המלצות הוועדה ונערכת לפרסום הדו״חות הכספיים של הקבוצה.

מתנובה נמסר, כי היא מעריכה מאוד את עבודת הוועדה ואת ההמלצות הרחבות לשינוי סדרי עדיפויות בתחום החברתי-כלכלי, כמו גם את המענה המקיף שניתן למחאה החברתית בישראל, שאנו ערים לה בחודשים האחרונים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד