י"ט אייר התשפ"ד
27.05.2024

אומרים 'לא' לביבי: המתמחים נחושים להתפטר

הפגישה בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לנציגי המתמחים במערכת הבריאות, נוטים האחרונים להשיב לבקשתו שלא להתפטר - בשלילה • מחר יעזבו את המחלקות כ-400 מתמחים

נתניהו וליצמן
נתניהו וליצמן

שעות אחדות לאחר הפגישה בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לנציגי המתמחים במערכת הבריאות, נוטים האחרונים להשיב לבקשתו שלא להתפטר - בשלילה.

נתניהו ביקש מהמתמחים להמתין מספר ימים ולבחון ברצינות את ההצעות אותן העלה בפגישה, שנמשכה למעלה משעתיים. הוא שמע ברצינות את טענותיהם והבהיר להם, כי הוא מבין לליבם. כבר בסיומה של הפגישה הבהירו המתמחים כי יוכלו להשיב תשובה, רק לאחר שיתייעצו עם חבריהם.

הבוקר כבר החליטו נציגי המתמחים בבתי החולים רמב"ם, שיבא, בני ציון ואיכילוב שלא להעניק לנתניהו את הזמן אותו קיווה להשיג, והודיעו כי יממשו את מכתבי ההתפטרות שלהם כבר מחר.

אם לא תהיה התפתחות דרמטית של הרגע האחרון, יעזבו מחר את המחלקות השונות בבתי החולים כמעט 400 מתמחים. מחר, נזכיר, מסתיים פרק הזמן של יומיים אותו העניקה השופטת נילי ארד מבית הדין הארצי לעבודה, במגמה לאפשר לצדדים להגיע לפתרונות בדרכי גישור.

המדינה דרשה עשרה ימים, השופטת העניקה שני ימים בלבד.

כדי לסייע במציאת פתרון בפרק הזמן הקצר שהוקצב נכנס ראש הממשלה עצמו לתמונה ובצעד חסר תקדים ערך אתמול את פגישתו המתוקשרת. כאמור, כפי שהדברים נראים כרגע - תוצאות אין.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד