ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

בשישי הבא: צועדים למען הבטיחות בדרכים

עמותת אנשים באדום מזמינה אתכם להצטרך לצעדה ביום שישי ה-21.10, תחת הסיסמא: "הולכים על בטוח – צעד ותרום", החל משעה 8:30 ברחבת נמל תל אביב, לקידום הבטיחות בדרכים

אנשים באדום
אנשים באדום

ביום שישי הבא ה-21.10, בשעה 8:30 בבוקר בנמל ת"א תתקיים צעדת "הולכים על בטוח – צעד ותרום" במארגנת עמותת אנשים באדום. עמותת "אנשים באדום" חרטה על דגלה את המאבק בתאונות הדרכים מתוך הכרה שזה אפשרי למרות השכול. השנה מתקיימת הצעדה להעלאת המודעות לאסון הכביש.

סיסמת הצעדה "הולכים על בטוח מגבירים את המודעות לבטיחות בדרכים". בעמותה מזמינים את הציבור שאיכפת לו מהנעשה על הכביש לחבור אלינו לצעדה. כל מי שנגע תאונות הדרכים מדיר שינה מעיניו מתבקש להגיע ולהוכיח ברגליו. מטרת הצעדה להעלות את המודעות לתאונות הדרכים, לשנס מתניים ולסייע לנו במאבקינו. הולכים בשביל הבטיחות, צועדים בשביל הכיף.הבריאות והגברת המודעות להתנהגות אחראית בכביש של כל אחד ואחת .

עמותת אנשים באדום והמשתתפים בצעדה, מחויבים לנושא קידום הבטיחות בדרכים. כל צועד פונה לאנשים בסביבתו: משפחה, חברים, עמיתים לעבודה או אל עצמו, ומבקש חסות של תרומה לכל ק"מ שיצעד. התרומה יכולה להיות בכל סכום 10, 20, 50 ₪ לק"מ ובתמורה הוא מתחייב לצעוד לאורך מסלול הצעדה מתוך תמיכה במטרות העמותה. הכסף ייתרם לעמותת אנשים באדום, וישמש לפעילות למען קידום הבטיחות בדרכים.

הצעדה תתקיים בנמל תל אביב. נפגשים להרשמה ברחבה מול מקס ברנר ביום שישי 21 באוקטובר 2011 בשעה 8.30. בעת ההרשמה יקבל כל צועד כובע וחולצה. צועדים לאורך המסלול צפונה לכיוון תל-ברוך בין השעות 9.00-11.00. אם החלטתם לצעוד 5 ק"מ, אתם צועדים 2.5 ק"מ לכיוון צפון ו- 2.5 ק"מ חזרה לדוכן העמותה וכד'. בסיום הצעדה יקבל כל צועד תעודה המעידה על חלקו בצעדה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד