כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

סיטב ג'ובס הותיר לאפל רעיונות למוצרים לארבע השנים הקרובות

במותו ציווה לנו חדשנות: ג'ובס עבד במשך יותר משנה על פיתוח מוצרים וגירסאות חדשות שהאמין כי יבטיחו את עתידה של אפל, על פי דיווח "דיילי מייל"

  • י"ב תשרי התשע"ב
סיטב ג'ובס הותיר לאפל רעיונות למוצרים לארבע השנים הקרובות

מנכ"ל אפל לשעבר סטיב ג'ובס, אשר הלך לעולמו בשבוע שעבר, הותיר אחריו תוכניות למוצרים חדשים לארבע השנים הקרובות, כך דיווח העיתון הבריטי "דיילי מייל". לפי הדיווח, ג'ובס, אשר ידע בחודשים האחרונים כי ימיו ספורים, עבד במשך יותר משנה על מוצרים שהאמין כי יבטיחו את עתידה של החברה.

בנוסף, ג'ובס השקיע מאמצים לקבלת אישור לבניית מטה חדש לחברה בסמוך למטה הנוכחי בקופרטינו, אשר יעוצב בסגנון ספינת חלל ואשר יהיה גדול מספיק בשביל לאכלס 12 אלף עובדים. ג'ובס אף הופיע באסיפה עירונית ביוני כדי לקדם את התוכנית. לפי "דיילי מייל", ג'ובס עבד במקום כשהיה בן 13 והועסק במשרה חלקית ב-HP, ורצה להבטיח שאפל תקבל את השטח כאשר יהיה זמין.

לפי מקורות באפל, ג'ובס פיקח על פיתוחו של פרויקט הענן iCloud שנדחה, הגה רעיונות לגירסאות חדשות ועדכונים של אייפוד, אייפד, אייפון ומחשבי מקבוק. ג'ובס הבטיח שיהיו בקנה מוצרים לעוד ארבע שנים לפחות.

על אף החששות לעתידה של אפל, מותו של ג'ובס צפוי דווקא לעשות טוב למותג של החברה, כך צופה חברת ייעוץ המותגים אינטר ברנד. לפי החברה שווי המותג אפל יעלה מ-33.5 מיליארד דולר ל-34.2 מיליארד דולר, זאת בעקבות מחוות המעריצים ואוהדי החברה ורכישות צפויות של מוצריה על בסיס רגשי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד