ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

תיקון וניקוי פרוכות, טליתות ומעילי ספרי תורה תחת קורת גג אחת

אחים עיני, החברה המובילה בישראל בתיקון, שחזור, וניקוי שטיחים, וילונות ובדי ריפוד, מציעה את השירות גם עבור פרוכות של ארונות קודש, מעילי ספרי תורה, ניקוי של שטיחים ווילונות בבתי כנסת ועוד

תיקון וניקוי פרוכות, טליתות ומעילי ספרי תורה תחת קורת גג אחת

יש לכם בבית טלית מיוחדת שעברה מדור לדור וכבר מתפוררת? האותיות של הפרוכת בבית הכנסת כבר נפרמו? מעיל ספר התורה נראה פגום ודהוי? הוילונות בישיבה מלאים כתמים? חושבים על ניקוי יסודי של השטיחים בבית הכנסת? לכל אלו ולעוד יש רק כותבת אחת: אחים עיני, החברה המובילה בישראל בתיקון, שחזור, וניקוי שטיחים, וילונות ובדי ריפוד .

החגים כבר כאן וזה הזמן הטוב ביותר לחדש, לתקן, לנקות ולשחזר את פרוכות ארונות קודש, מעילי ספרי תורה, ניקוי של שטיחים ווילונות בבתי כנסת ובישיבות ועוד. עבודה נוספת שמבצעת חברת "אחים עיני" היא בדיקת שעטנז הנעשית על ידי בודק מוסמך שעושה את הבדיקה כהלכתה.

חברת "אחים עיני" פועלת זה כבר למעלה מ-60 שנה עם ידע וניסיון שנצבר במשך שלושה דורות בניקוי ותיקון שטיחים, וילונות ומערכות ישיבה. "אחים עיני" היא חברה בעלת מוניטין מזה שנים רבות בתחום ניקוי שטיחים. ערך זה נובע מטכנולוגיות ייצור משוכללות, מערך שיווקי נרחב, שירות, אמינות ואיכות שאין שני להם. חברת "אחים עיני" זכתה להכרה על ידי תו תקן מהטובים בעולם ISO 9002, תקן איכות מהנוקשים ביותר בעולם כולו. משרדי החברה והמפעל ממוקמים באזור התעשייה הצפוני של לוד ובהן מחלקות לטיפול בשטיחים אוריינטליים יקרי ערך טיפול בבעיות בלאי ונזקים תאונתיים כגון נזקי פיח והצפות מים והכל ע"י צוותי עובדים בעלי ניסיון רב בתחום.

ארז עיני, מנכ"ל החברה מספר כי כעת, בתקופת החגים, ישנם הרבה יותר פניות מלקוחות. "בתקופה זו הביקוש לעבודה גדל משמעותית. מין הסתם רוצים את תשמישי הקדושה רעננים לחגים. לקוחות מבקשים לתקן מוצרי קודש מכל הסוגים והמינים: פרוכות, כיסוי ארון קודש, כיסוי תיבת חזן, מעלי ספרי תורה חופת חתן כלה ועוד" הפניות מגיעות מגורמים כגון מגבאיי בתי כנסת, ראשי ישיבות, אנשים פרטיים וגם מתורמים שונים".

במה כרוך ניקוי פרוכת?

"ניקוי פרוכת לוקח בין 3-7 ימי עבודה. תהליך הניקוי נעשה על ידי ציוד וטכנולוגיה מיוחדת המטפלת בנושא הטקסטיל הרקום בלבד והוא מיועד אך ורק למטרה זו. שיטת הניקוי והטיפול במוצר : מגיע נציג של החברה לאסוף את הפריט, הפריט מגיע אלינו לחברה ועובר בדיקה ואבחון, אנו מנקים פריטים עדינים אלה בשיטה ייחודית (שיטת תלייה כמו חבלי כביסה) יש לנו מכונה מיוחדת אשר הפריטים נתלים עליה כמו חבלי כביסה נטבלים באמבטיות עם מברשות עדינות וחומרי ניקוי מהמינרלים וידידותיים לסביבה ושוב עולים ליבוש גיהוץ וחזרה לבית הכנסת".

מה טווח המחירים והאם ישנה אחריות למוצרים?

"טווח המחירים של ניקוי פרוכת נע סביב 400-600 ₪ תלוי בגודל ומרכבות הפריט. לכל הפריטים מוענקת אחריות על המוצר שמגיע לחברה וניתן גם להזמין איסוף מהבית של הפריטים. יש לנו שרות ארצי ואנו מגיעים לכל נקודה כמו כן מגיעים אלינו כמומחים בתחום גם פריטים מהעולם לשיקום כגון שטיחי קיר, גובלנים עם מוטיבים יהודים תשמישי קדושה פריטים מוזיאוניים יהודיים".

האם פרוכת פרומה ניתן לשחזר ולהביא אותה למצב של כמעט חדש?

כמובן, עובדים אצלנו אומנים אשר מתמחים בעבודות של שיחזור ושיקום תשמישי קדושה.

האם נתקלתם בפניה מיוחדת לניקוי ושחזור תשמישי קדושה?

"לפני חמש שנים הגיע אלינו על ידי אספן עתיקות כיסוי לספר תורה עתיק יומין כבן 80 שנה, אותו אספן רכש אותו במכירה פומבית בלונדון וזיהה שזה הוא פריט בעל ערך רב, הכיסוי הגיע אלינו במצב בלוי ופרום ואנו שחזרנו ושיקמנו אותו לרמת חדש. גם בטליתות לעיתים קרובות מגיעה לתיקון טלית אשר עברה במשפחה מדורי דורות ויש ללקוח ערך סנטימנטלי רב".

לפרטים נוספים ולהזמנות ניתן לבקר באתר החברה. לכניסה לחצו כאן

























תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד