י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

נערכת למהפכת סימון המזון המזיק: טרה קופצת על עגלת הבריאות

המחלבה משיקה סדרת מוצרי חלב מועשר וגבינת מוצרלה ללא חומרים משמרים, לצד קמפיין פרסומי שישים דגש על הערך התזונתי של מוצריה

מוצרי חלב במרכול. צילום אילוסטרציה: נתי שוחט, פלאש 90
מוצרי חלב במרכול. צילום אילוסטרציה: נתי שוחט, פלאש 90



רפורמת סימון מוצרי מזון מזיקים תיכנס לתוקף רק בעוד כשנתיים, אבל מחלבת טרה מתחילה להיערך כבר כעת ובימים הקרובים תשיק קמפיין פרסומי (תחת הכותרת "טרה - טוב להכניס הביתה") שישים דגש על הערך הבריאותי-תזונתי של מוצריה.

במסגרת המהלך תשיק המחלבה גם מוצרים חדשים, בהם סדרת חלב מועשר שכוללת שלושה סוגים: חלב 2% שומן דל לקטוז, מועשר בסידן ובויטמין D; חלב 3% שומן מועשר בחלבון (4.3 מ"ג ל-100 מ"ל), בסידן ובוויטמין D; וחלב 1% שומן מועשר Bio וסיבים תזונתיים, סידן ווויטמין D. טרה תשיק גם גבינת מוצרלה במסגרת סדרת הגבינות "נעם", שעשויה מ-100% רכיבים טבעיים וללא חומרים משמרים.

שוק משקאות החלב המועשר נמצא בצמיחה בשנים האחרונות, במקביל לעלייה במודעות הציבורית לנושא תזונה בריאה. על-פי נתוני סטורנקסט, ב-2017 חלה צמיחה של 15.9% במכירות מוצרי חלב מועשר, שהגיעו ל-197 מיליון שקל. לצד זאת התחזקה גם מגמה של צרכנים שמעדיפים מוצרי מזון - ובפרט חלב - עשירים בסידן, סיבים תזונתיים, ויטמינים וחלבון.

"מחלבת טרה חרטה על דגלה להוביל את ערך החדשנות בהשקת מוצרים בריאים יותר", אמר ניר קניאס, סמנכ"ל השיווק של טרה. "המגמות הצרכניות בהעדפות למוצרים בריאים יותר נמצאות בעלייה משנה לשנה, וכך גם התוצאות של טרה אשר תומכות במגמות אלו בכל השקה והשקה. המהלך החדש של המחלבה הוא המשך ישיר לערכים אשר סיגלה לעצמה טרה בשנים האחרונות, תוך חיזוק המסר הרגשי, 'כשאוכלים טוב יותר מרגישים טוב יותר', מה שמקרין על המשפחה כולה".

טרה היא המחלבה השנייה בגודלה בישראל, אחרי תנובה, והיא קולטת יותר מ-300 מיליון ליטר חלב מדי שנה.
סימון מזון מזיק גבינת מוצרלה מוצרי חלב חומרים משמרים ערך תזונתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד