כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

סאניונג מנסה לחזור לשוק עם רכב השטח קוראנדו ב-170 אלף שקל

הדגם החדש ממותג כרכב פנאי ומיועד להתחרות עם מכוניות כמו ניסאן קשאי, יונדאי ix35 וקיה ספורטאז'

  • י' חשון התשע"ב
סאניונג מנסה לחזור לשוק עם רכב השטח קוראנדו ב-170 אלף שקל

המותג הקוריאני סאניונג איבד בשנים האחרונות גובה בעולם, וגם בישראל. מתחילת השנה נמסרו רק 215 מכוניות מתוצרת החסרה, ירידה של 12% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כעת מנסה החברה, המיובאת בידי טלקאר (שמייבאת גם את קיה), לצמצם נזקים עם הדור החדש של רכב השטח קוראנדו.

הדגם החדש אינו ממותג כרכב שטח, אלא כרכב פנאי אופנתי שאמור להיות נעים ונוח גם על הכביש. על כן, הדגם מצויד במרכב אחוד (מונוקוק) ומוצע גם בהנעה קדמית בלבד. הדגם החדש מיועד להתחרות עם מכוניות כמו ניסאן קשאי, יונדאי ix35 וגם קיה ספורטאז'. גם עיצוב הדגם השתנה, וניתן לומר כי הוא שמרני ומתון יותר ממה שהכרנו בדגמי סאניונג בעבר.

הקורנדו יוצע בתחילה רק עם מנוע דיזל - יחידה מוגדשת טורבו בנפח 2.0 ליטר, עם הספק של 175 כ"ס ומומנט של 36.7 קג"מ בטווח שבין 2,000 ל-3,000 סל"ד.לתיבת ההילוכים האוטומטית אליה משודך המנוע יש שישה הילוכים.

גרסת ההנעה הקדמית עולה 170 אלף שקל, והנעה לכל הגלגלים (4X4) תצריך השקעה של 180 אלף שקל. כדי להצדיק את המחיר הגבוה מעט, יימכר הקורנדו באבזור עשיר למדיי הכולל חלונות כהים, מושבים מחוממים, בקרת אקלים, חיישני רוורס מקוריים וחלון גדול בגג בגרסת ה-4X4.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד