ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין "אור ירוק" לחברת "ביטוח ישיר"

נהגים צעירים שהשתתפו בתוכנית "אור ירוק לחיים" של עמותת "אור ירוק" יהיו זכאים ל 300 ₪ הנחה בביטוח לרכב של ביטוח ישיר

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין "אור ירוק" לחברת "ביטוח ישיר"

שיתוף פעולה חדש וראשון מסוגו בין עמותת "אור ירוק" לביטוח ישיר, הושק בימים אלה.
במסגרת שיתוף הפעולה יהיו זכאים נהגים צעירים, אשר לקחו חלק בפרויקט "אור ירוק לחיים", של עמותת "אור ירוק", להנחה של 300 ₪ במחיר הביטוח לרכב, אותו ירכשו ב"ביטוח ישיר".

נהגים צעירים מעורבים בתאונות קטלניות בשיעור גבוה יותר מחלקם במצבת הנהגים. עמותת "אור ירוק" חרטה על דגלה להירתם למאבק להפחתת מספר הנהגים הצעירים הנפגעים בתאונות דרכים. לשם כך, הושק, לצד פעילויות נוספות של העמותה, פרויקט "אור ירוק לחיים", המקנה לנהגים הצעירים הכשרה נוספת ומעשירה בתחום הבטיחות בדרכים.

באמצעות פרויקט 'אור ירוק לחיים' שהושק בשנת 2004, נפגשים מתנדבי העמותה, מידי שנה, עם יותר מ 32 אלף נהגים צעירים והוריהם, לפגישה בת כשעה, בביתם, ובה מקנים ידע מעשיר ומעשי להורים ולנהגים הצעירים במהלך תקופת הליווי שלאחר קבלת רישיון הנהיגה. עד היום, השתתפו בפרויקט "אור ירוק לחיים" יותר מ 240 אלף נהגים צעירים. מחקר שנערך בטכניון מגלה כי צעירים שהשתתפו במפגשי 'אור ירוק לחיים' מעורבים בכ-15% פחות בתאונות דרכים, מנהגים שלא לקחו חלק בפרויקט.

שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת אור ירוק": " אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת "ביטוח ישיר" ועל הכרתה, של חברת הביטוח מהמובילות בישראל, בערכו המשמעותי של פרויקט "אור ירוק לחיים" בהטמעת נהיגה בטוחה בקרב צעירים". רענן סעד , משנה למנכ"ל ביטוח ישיר: אנו מלאי הערכה לאור ירוק על פועלם בנושאי חינוך והכשרת נהגים צעירים. אנו שמחים על שיתוף הפעולה ומאמינים שנהגים צעירים שעוברים את ההכשרה באור ירוק הם נהגים טובים יותר ולכן בטוחים שההוזלה בעלויות הביטוח שלהם תוכיח את עצמה. זו דרכה של ביטוח ישיר מיום הקמתה לפני 17 שנים – התאמת הסיכון למחיר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד