א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

דיווח: אפל מפתחת גרסה עברית ל-Siri

על פי דיווח באתר iPhones.co.il, חברת ניואנס שפיתחה את ממשק זיהוי הדיבור של תוכנת ה"עוזר האישי" באייפון 4S, מעורבת כעת בתרגום הממשק לעברית

  • כ"ה חשון התשע"ב
שימוש בתוכנת Siri באייפון 4S
שימוש בתוכנת Siri באייפון 4S

אתמול דיווחנו על כך שמערכת ההפעלה OS X מבית אפל תזכה לממשק עברי מלא. ייתכן שמשתמשי אפל בארץ יזכו בקרוב לבשורות משמעותיות בהרבה: אתר iPhones.co.il מדווח כי תוכנת הזיהוי הקולי סירי (Siri) המשולבת במכשיר האייפון 4s, תתורגם לעברית. מקור דיווח לאתר כי אפל שוקדת היום על פיתוח מרוכז מול חברת Nuance, שהיתה מעורבת בפיתוח הממשק הקולי של סירי.

במסגרת הפרויקט פנתה ניואנס אל פנו אל אולפן וחברת הפקה בישראל שיפעלו כקבלן משנה עבור הפרויקט. באולפן מוקלטות פקודות קוליות לסירי על פי הנחיות אפל. ההקלטות כוללות פונקציות חיפוש, שליחת הודעות טקסט וחזרה על פקודות ומשפטים.

על פי האתר, הגרסה העברית של סירי נבנית תוך שימוש באפליקציית פיתוח המותקנת לתוך מכשירי אייפון. ההקלטות מדמות מצבים סביבתיים שונים של שקט ורעש. לדברי המקור שאומת על-ידי עורכי iPhones.co.il אלי פרצר ורון ריינס, הפרויקט מצוי בעבודה כבר שלושה חודשים.

תוכנת הזיהוי הקולי Siri משולבת במכשיר האייפון 4S של אפל שהושק בחודש אוקטובר. התוכנה, המוגדרת על ידי אפל כ"עוזר אישי", מאפשרת לנהל תוך כדי דיבור את יומן הפגישות, לשלוח הודעות טקסט, לחפש באינטרנט ולאתר מקומות בילוי. הסירי מבוססת על פיתוח של Siri Assistant שאותה רכשה אפל באפריל 2010 תמורת 200 מיליון דולר. כיום תומכת התוכנה באנגלית, צרפתית, איטלקית וספרדית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד