א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

גוגל חוגגת 10 מיליארד הורדות במרקט ומחלקת אפליקציות ב-10 סנט

בכל יום יתחלפו האפליקציות במחיר המוזל; בפוסט שפרסמה החברה נכתב כי קצב הצמיחה הוא מיליארד הורדות בחודש

  • י"א כסלו התשע"ב
גוגל חוגגת 10 מיליארד הורדות במרקט ומחלקת אפליקציות ב-10 סנט

חברת גוגל הודיעה הערב כי חנות האפליקציות למכשירי אנדרואיד, אנדרואיד מרקט, הגיעה בסוף השבוע האחרון לאבן דרך משמעותית של 10 מיליארד הורדות. לכבוד המאורע החליטה החברה בשיתוף עם מפתחי אנדרואיד לאפשר הורדה של מגוון אפליקציות ב-10 סנט בלבד.

בכל יום יתחלפו האפליקציות במחיר המוזל. כמו כן, בפוסט שפרסמה החברה נכתב כי קצב הצמיחה הוא מיליארד הורדות בחודש. "אנחנו לא יכולים לחכות כדי לראות לאן הצמיחה המואצת תקח אותנו ב-2012", נכתב בפוסט.

האפליקציות הראשונות אותן ניתן יהיה להוריד היום במחיר של 10 סנט הן Asphalt 6 HD, Color & Draw for kids, Encomondo, Minecraft, Soundhound ואפליקציות נוספות. "כמובן שאף אחת מהאפליקציות האלה לא הייתה קיימת אילולא המפתחים שיצרו אותן. בכל יום, המפתחים האלה ממשיכים לדחוף את גבול האפשריות ומסבים לנו הנאה בתהליך. על כך אנו מודים להם".

ביולי האחרון הודיעה אפל, המתחרה המשמעותית באנדרואיד בזירת מערכות ההפעלה למובייל, כי בחנות האפליקציות שלה, אפסטור, נחצה רף של 15 מיליארד הורדות. אולם, כדאי לזכור שאפל הייתה החלוצה וחנות האפליקציות שלה נפתחה ב-2008 לפני שהושק האנדרואיד מרקט. לפי נתוני חברת המחקר comScore גוגל הולכת ומרחיבה את אחיזתה בשוק מערכות ההפעלה למובייל. בחודש אוקטובר 46.3% מהסמארטפונים בארה"ב היו מבוססי אנדרואיד בעוד אפל החזיקה ב-28.1%. כמו כן, שיעור הצמיחה של גוגל מהיר יותר, לכן שנת 2012 עשויה להיות שנה מכרעת במירוץ חנויות האפליקציות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד