ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

מעל 800 איש עלולים להיפגע תוך עשור אם לא ישופץ בכביש 71

מתנדב בעמותת אור ירוק פנה ליורם קרין, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות: הירתם למאמץ לשיפור התשתיות בכביש 71

מעל 800 איש עלולים להיפגע תוך עשור אם לא ישופץ בכביש 71



עמרי ספיבק, מתנדב בעמותת אור ירוק, מקיבוץ מנחמיה שליד עפולה, פנה ליורם קרין, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות, בבקשה כי ירתם לשיפור כביש 71, בקטע שבין עפולה לבית שאן. ספיבק, מרצה בהתנדבות בעמותת אור ירוק, מבקש כי קרין יפנה למשרד התחבורה ולחברה הלאומית לדרכים, בבקשה להסדרת קטע הכביש, שבשנה האחרונה גבה את חייהם של שלושה אנשים, ובשבוע שעבר את חייו של יובל רוגל ז"ל.

כביש 71, הוא כביש חד מסלולי ללא מפרדה קשיחה בין הנתיבים, כביש מפותל עם ראות לקויה במספר קטעים, אין בו תאורה מלאה והיציאות והכניסות לישובים, בעיתיות. הפניה של ספיבק מצטרפת לפנייתו של מנכ"ל עמותת אור ירוק, שמואל אבואב, שפנה לאחרונה לראש עיריית בית שאן, ז'קי לוי, לראש עיריית עפולה, אבי אלקבץ, לראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, לראש המועצה המקומית גלבוע, דני עטר ולראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין.

"מגמת ההיפגעות על הכביש המתבטאת בסטטיסטיקות ההיפגעות", כותב אבואב, "מצביעה על כ-34 בני אדם שיהרגו בעשור ועל כ-860 בני אדם שעלולים להיפצע במידה ולא יתבצעו השיפורים הנדרשים. אני מאמין שפניה ישירה לשר התחבורה ולמנכ"ל החברה הלאומית לדרכים, בבקשה לטפל בכביש ללא שהות, תקדם משמעותית את ההסדרה ההכרחית של הכביש". עמותת אור ירוק: "כביש 71 בחלקו המסוכן, מהווה ציר דרכים עבור 15 אלף בני אדם מדי יום. הכביש צריך לכלול מפרדה קשיחה אשר תמנע תאונות חזיתיות. יש להסדיר את הכניסות והיציאות מהישובים, על מנת להבטיח כניסה ויציאה בטוחה לתושבים מהישובים שלאורך הכביש".

מפת כביש 71


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד