י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תזוזות תקשורתיות:

הרכש החדש של הרדיו החרדי 'קול ברמה'

העיתונאי והפרשן החרדי ישראל כהן מצטרף לרדיו 'קול ברמה' • כהן ישמש כפרשן פוליטי וכראש דסק חרדים: "ברצוני להתמקד באפיקי עשייה חדשים ומגוונים ולרתום לכך את כל הידע והניסיון אשר צברתי במשך שנות עבודותיי"

הרכש החדש של הרדיו החרדי 'קול ברמה'
העיתונאי ישראל כהן צילום: טוויטר

תזוזות תקשורתיות: העיתונאי והפרשן החרדי ישראל כהן מצטרף לרדיו 'קול ברמה' לאחר שהודיע הבוקר (ראשון) על עזיבתו את אתר כיכר השבת, זאת לאחר 8 שנות עבודה ועל הצטרפותו כאמור לתחנת הרדיו החרדית 'קול ברמה' - שם ישמש כפרשן פוליטי וראש דסק חרדים.

כהן נימק והסביר הבוקר את החלטתו: "ברצוני להתמקד באפיקי עשייה חדשים ומגוונים, אף הם בתחום התקשורת, ולרתום לכך את כל הידע והניסיון אשר צברתי במשך שנות עבודותיי הרבות, לצד חשיפתי בכלי התקשורת הכלליים". 

כהן הוסיף: "אני מודה למשפחת 'קול ברמה' שנותנים לי את האמון ואת ההזדמנות לרתום את כישוריי למען המערכת ואני מקווה שנזכה ל'סיעתא דשמיא' להמשיך בדרך הנכונה לטובת המאזינים".

מ'קול ברמה' נמסר: "אנו מברכים את העיתונאי המוכשר ישראל כהן על הצטרפותו למשפחת קול ברמה ולדסק האקטואליה בפרט. אין ספק שכישוריו הרבים לצד חריצותו וסקרנותו העיתונאית יבואו לידי ביטוי בצורה המיטבית ביותר ברדיו קול ברמה".

ישראל כהן כיכר השבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד