ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

שנה למות הכדורגלן: אלמנתו נרתמה למאמץ ההסברה

דורית כהן, אלמנתו של אבי כהן ז"ל, לרגל ציון יום השנה למותו: "רציתי להיכנס איתו לקבר, אבל התעשתתי והחלטתי שאני מתנדבת ומרצה כדי שאתם לא תצטרכו לחוות את מה שאני וילדי עוברים"

אבי כהן ז"ל
אבי כהן ז"ל

היום, 18 לדצמבר, מצוין יום השנה למותו בתאונת דרכים, של אחד מגדולי שחקני הכדורגל בישראל, אבי כהן ז"ל. "רציתי להיכנס איתו לקבר, אבל התעשתתי והחלטתי שאני מתנדבת ומרצה כדי שאתם לא תצטרכו לחוות את מה שאני וילדי עוברים", אמרה דורית, אלמנתו של אבי כהן ז"ל, בהרצאה שנשאה לפני כיתת תלמידי י"ב, בשבוע שעבר, במסגרת פעילותה ההתנדבותית בעמותת "אור ירוק".

אבי כהן, רכב על אופנועו בסביבת הבורסה ברמת גן. בעקבות התנגשות עם כלי רכב אחר, איבד כהן שליטה על האופנוע ונפצע אנושות. הוא אושפז בבית החולים ולאחר תשעה ימים נפטר. לאחר מותו החליטה אלמנתו דורית, להתנדב בעמותת "אור ירוק", כדי "שמותו של אבי לא יהיה לשווא", כדבריה. ביוני 2011, כחצי שנה לאחר מותו של בעלה, החלה דורית כהן בפעילותה ההתנדבותית בעמותת " אור ירוק".

מאז נפגשה דורית עם אלפי תלמידי תיכון וחיילים. במפגשים הללו, היא מתארת את ההתמודדות עם החיים לאחר התאונה והקושי של המשפחה. היא מבקשת גם להעביר מסר ברור, החיים חשובים מידי בשביל לאבד אותם ברגע אחד של חוסר תשומת לב בכביש. כהן, יחד עם יותר מ-100 משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהן בתאונות דרכים, משתייכת כיום למשפחת המתנדבים של "אור ירוק" ויחד עם כ- 4500 מתנדבי "אור ירוק", הם תורמים מזמנם ומניסיונם לקידום המאבק בתאונות הדרכים. את הניסיון הכואב שלה הופכת כהן לכוח מתקן ומשפיע על התנהגותם של צעירים בכבישים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד