י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הלו מי שם

חברת 'פלאפון' מבהירה: "אירוע מסוג זה מחייב פיצוי"

שעות ארוכות שאלפים מתושבי ישראל, אינם יכולים להוציא ולקבל שיחות במכשיר שלהם, בעקבות תקלה נרחבת ברשת 'פלאפון' | הזעם הולך וגובר | משרד התקשורת: "הצפי הוא שבשעות הקרובות התקלה תתוקן" | מנכ"ל החברה כבר מתחיל לדבר על פיצוי שיינתן לנפגעים

חברת 'פלאפון' מבהירה: "אירוע מסוג זה מחייב פיצוי"
אילוסטרציה צילום: pixabay

התקלה בחברת 'פלאפון', נמשכת מזה כ-9 שעות והצפי לסיומה, אינו נראה באופק.

על פי הדיווח ב'חדשות עשר', בחברת 'פלאפון' מעריכים כי השיבושים נוגעים לכ-20% מהלקוחות, מאות אלפי אנשים, שמתקשים להוציא ולקבל שיחות. כל זה קורה כשביום חמישי שעבר יזמה החברה עבודות תשתית, ששיבשו אף הן את פעילות הרשת לכמה שעות.

במשרד התקשורת מגיבים לתקלה הנדירה ומבהירים כי "השר ומנכ"ל משרדו עומדים בקשר ישיר מול הנהלת 'פלאפון'. לפי מה שידוע למשרד, התקלה אותרה וכעת עובדים מהנדסי החברה לתקנה. הצפי הוא שבשעות הקרובות התקלה תתוקן".

לקוחות רבים פנו אל החברה בדף הפייסבוק שלה וביקשו הבהרות. החברה פרסמה בסביבות השעה 16:00, הודעת התנצלות, בה עידכנה את לקוחותיה, כי היא מודעת לנפילת הקווים וכי היא מקווה שתוך זמן קצר יחזור השירות לתקנו: "לקוחות יקרים, קיימים שיבושים בקבלת והוצאת שיחות לחלק ממנויי החברה. אנו פועלים במלוא המרץ להשבת השירות לסדרו בהקדם. אנו מתנצלים על אי הנוחות ומודים על הסבלנות".

משעה לשעה, הזעם בקרב הלקוחות עולה ודובר, חלקם השיבו בתגובה כי הם ישקלו לעזוב את החברה, שכן כאמור אין מדובר בתקלה ראשונה בשבוע האחרון, חלקם איימו בתביעה ייצוגית ואילו חלקם בחרו בדרך הומוריסטית להתמודד עם התקלה וכתבו ש"תהיה בעיה בקבלת התשלום מאמצעי התשלום בחודש הבא, מתנצל על אי הנוחות".

לאחר מספר שעות של עבודה מאומצת מעדכנים בחברה, כי איתרו את מקור התקלה וכי ישנו שיפור ניכר בזמינות המנויים ברשת. לאורך היום ובמהלך הלילה יעבדו צוותים מתוגברים כדי להביא את התקלה לידי פתרון.

השירות מוחזר בהדרגה גם למנויים שמספרם מתחיל בספרות 6 ו-7 באמצעות עדכון תוכנה המבוצע על מנת להחזיר אותם לפעילות תקינה.

ב'פלאפון' מבקשים מלקוחות החברה שחוו שיבושים לכבות ולהדליק את המכשיר הנייד, פעולה שיכולה לזרז את החזרת השירות למנוי.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, אמר כי "ראשית ברצוננו להתנצל בפני לקוחותינו על אי הנוחות שנגרמה להם במהלך היום. ברור לנו כי אירוע מסוג זה מחייב פיצוי עליו נודיע בהמשך. כרגע אנחנו ממוקדים בהסדרת השירות וחזרה לשגרה. במהלך כל היום עבדו צוותים מתוגברים כדי להביא לסיום מהיר כלל הניתן של התקלה. אנו נמשיך לעדכן בסטטוס הטיפול כפי שעשינו לאורך כל היום".

רשת פלאפון תקלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד