ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

מרחצאות חמי יואב • ההבדל הוא במים

40 דקות מירושלים ומבני ברק שוכנת לה ההזדמנות להרגיש אדם חדש • כמה שעות במים עמוסי המינרלים של 'חמי יואב' וגם אתם תתכרו לחוויה

מרחצאות חמי יואב • ההבדל הוא במים



הרגשה נעימה מתפשטת בכל הגוף, הרגשה בריאה יותר, רעננה יותר וטרייה יותר. כאילו יצאת בנאדם חדש. לא, לא טעיתם. אנחנו מדברים על המרחצאות של 'חמי יואב'.

גם אני הייתי סקפטי בתחילה לגבי 'מי הפלא', מים מינרלים לא דיברו אלי והייתי משוכנע בהחלט שהפלא במרפאות הפלא הוא רק באופן שמים פשוטים מרוקנים את ארנקיהם של האנשים. התבדיתי.

הספיק לי ביקור אחד, שאחריו בא אחד ועוד אחד, להבין כמה הייתי רחוק מהעובדות.

אז בעצם ניגש ישר לעובדות: בחמי יואב אחת עשר בריכות המכילות מים תרמו-מינראליים רוויים גופרית, מדובר במרחצאות בין היחידים בארץ בהם המינרלים שבמים הם טבעיים לחלוטין ולא מוזנים באופן מלאכותי.

המים הם בטמפרטורה קבועה של 37-39 מעלות, מלבד זאת הפינוקים הנלווים במקום: בריכות מפלים, עיסוי מימי, סאונה יבשה, סאונה רטובה ווג'קוזי.

צילום: גל פלוטניקובצילום: צילום: גל פלוטניקוב
צילום: גל פלוטניקוב


סגולות רפואיות - בכשרות מהודרת

לאחר נסיעה של כ-40 דקות מירושלים ומבני ברק, נכנסים לעולם אחר, מקום שליו ורגוע, מדשאות מוצלות ובריכות מקורות. ניתן להתפנק ברוגע באחת הבריכות ולהרגיש את הבריאות מחלחלת בעצמות.

מלבד ההרגשה, למדנו כי מחקר שקיים במקום פרופ' טישלר העלה כי למים הייחודיים במקום מיוחסות סגולות מרפא כמו: המרצת מחזור הדם והמטבוליזם בגוף, הפרשת אנדורפינים בעלי אפקט נגד כאבים, שיפור מראה העור וסיוע להקלה לסובלים מבעיות סחוס בבירכיים.

גם אקזוטיקה במיטבה זכיתי לחוות, כאשר העזתי לטבול את רגלי ב'בריכת הדגים'. בריכה בה הדגים 'מטפלים' לך במסירות ברגלים. למרות הלחץ (בכל זאת, דגים חיים? ברגל שלי?) והפחד (זה לא פירנאות בטעות? הם לא יעשו איזה 'ביס'?) התגלתה הטבילה כחוויה ייחודית ומענגת.

יצאתי רענן, בריא ורגוע יותר. ואני ממליץ בחום – אם גם אתם קטני אמונה בכוחות סגוליים שבטבע, תנו לזה צ'אנס, אחר כך כבר תתמכרו.

רחצה נפרדת לציבור החרדי בימי ראשון בין השעות 23.00 – 17.30 לגברים, ובימי שני בין השעות 22.00 – 17.30 לנשים.

חברת "הופמן הסעות" מקיימת הסעות למקום בימי הרחצה הנפרדת מהערים ירושלים, בית שמש ובני ברק. המקום בפיקוח משמרת הקודש והחינוך.

לפרטים נוספים 08-6721150
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד