כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נדרשים להכריע סופית

בג"צ בפנייה ל'דגל' וש"ס: תחליטו עד מחר האם למשוך העתירה

'דגל התורה' וש"ס יצטרכו להודיע עד מחר בשעה 9:00 בבוקר לבית המשפט העליון, האם הם מוחקים את העתירה שהגישו בבקשה לדחות את תאריך הבחירות בעיר אלעד בשל פסילת המועמד מטעמם יצחק פינדרוס | דריכות בעיר החרדית לקראת ההכרעה של השר צחי הנגבי בעניינם

בג"צ בפנייה ל'דגל' וש"ס: תחליטו עד מחר האם למשוך העתירה
בית המשפט העליון צילום: פלאש 90

'דגל התורה' וש"ס יודיעו עד מחר (חמישי) בשעה 9:00 בבוקר לבג"צ, האם הם מוחקים את העתירה שהגישו בבקשה לדחות את תאריך הבחירות בעיר אלעד, בעקבות פסילתו של יצחק פינדרוס על ידי בג"צ ביום שני השבוע.

את הדברים הללו אמרה שופטת בית משפט העליון דפנה ברק-ארז, שהותירה לעותרים את האפשרות למשוך את העתירה - תוך שמירת זכויותיהן.

כפי שפורסם מוקדם יותר היום ב'בחדרי חרדים' על ידי ארי קלמן, השר צחי הנגבי, שקיבל את הסמכות משר הפנים אריה דרעי להכריע בעניין, יערוך מחר בשעה 10:00 שימוע לעורכי הדין המייצגים את הצדדים לעתירה: עו"ד צבי אגמון - בא כוחם של ש"ס ודגל התורה, וכן עו"ד אביעד הכהן - בא כוחו של העותר שי נתן.

לאחר שישמע את הצדדים, השר לשיתוף פעולה איזורי, הנגבי, יודיע לבג"צ האם הוא מתכוון להפעיל את סמכותו לדחות את הבחירות בעיר אלעד, כך שבמצב זה יוכל יצחק פינדרוס להתמודד לראשות העיר אלעד.

בג"ץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד