כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

דיווח: שלדון אדלסון תרם 5 מיליון דולר לרפובליקאי ניוט גינגריץ'

אדלסון, תורם ותיק למפלגה הרפובליקאית, תרם לוועדת פעולה פוליטית אשר תומכת בגינגריץ', יו"ר בית הנבחרים לשעבר שכרגע לא מוביל בסקרים

שלדון אדלסון
שלדון אדלסון

המיליארדר היהודי שלדון אדלסון תרם 5 מיליון דולר לארגון עצמאי אשר תומך במועמד הרפובליקאי ניוט גינגריץ', כך דיווחה סוכנות הידיעות אי-פי, לפי מקור המקורב למגעים.

לדברי המקור, אדלסון, תורם ותיק למועמדים רפובליקאים, נתן את התרומה ביום שישי ל- Winning Our Future, ועדת פעולה פוליטית (PAC) אשר מנוהלת על ידי בעלי בריתו של גינגריץ'. התרומה עשויה לסייע במאמציו של גינגריץ', לשעבר יו"ר בית הנבחרים, בקמפיין שלו לראשות המפלגה הרפובליקאית לקראת בחירות 2012.

המקור, אשר ביקש להישאר בעילום שם, אמר כי אדלסון צפוי לתרום סכום זהה או יותר לקרנות נוספות התומכות במועמדים רפובליקאים – גינגריץ' או אחד המועמדים האחרים. ריק טיילר, אסטרטג מוביל בקמפיין של גינגריץ' ודובר Winning Our Future, סירב להגיב בנוגע לתרומה, אשר עליה דיווח לראשונה "וושינגטון פוסט". בחודש שעבר דיווח הבלוג פוליטיקו כי אדלסון מתכוון לתרום 20 מיליון דולר לגינגריץ'.

גינגריץ', אשר הוביל בסקרי דעת הקהל רק בחודש שעבר, לא זכה להצלחה רבה בבחירות המקדימות של המפלגה הרפובליקאית שנערכו באיווה. המועמד מיט רומני זכה במקום הראשון, בהפרש של שמונה קולות בלבד מריק סנטורום, ואחריהם רון פול. בבחירות שייערכו בניו המפשייר ההערכות הן כי יגיע במקרה הטוב למקום השני.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד