כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

לאחר מכירות שיא ב-2011: ב.מ.וו מצפה לשנת שיא נוספת

יצרנית מכוניות היוקרה מצפה לשמור על מעמדה כמובילה בשוק מכוניות היוקרה גם בשנה הקרובה

  • י"ד טבת התשע"ב
ב.מ.וו
ב.מ.וו



יצרנית הרכב הגרמנית ב.מ.וו, אומרת שסדרה 3 החדשה שהוצגה באוקטובר תקפיץ את מכירות החברה ב-2012, לאחר שהיא מכרה מספר שיא של כלי רכב ב-2011 - 1.67 מיליון. המכירות העולמיות של ב.מ.וו והמותגים שהיא מפעילה - רולס רויס ומיני - עלו בשנה שעברה ב-14.2%.

"אנחנו מתבוננים קדימה ורוצים להמשיך לצמוח. עם צמיחה במכירות בכל היבשות, אנחנו מתכננים לשמור על מקומינו כיצרנית מכוניות היוקרה הגדולה בעולם גם ב-2012", אמר איאן רוברטסון, חבר הנהלת ב.מ.וו.

"אנחנו מתחילים את 2012 עם ספר הזמנות מלא וטווח דגמים רענן. זה אמור לתת לנו מומנטום טוב", אמר מנכ"ל החברה, נורברט רייטהופר ל"וול סטריט ג'ורנל". "אנחנו אופטימים מאוד ביחס לצמיחה שלנו בשוק האמריקאי", הוסיף רייטהופר, ואמר כי החברה מצפה לחזור למכירות בארה"ב ברמה של לפני המשבר.

ב-2011 עקפה ב.מ.וו לראשונה את מרצדס והפכה למותג מכוניות היוקרה הנמכר בארה"ב. התחרות העזה בין ב.מ.וו למרצדס בשוק האמריקאי הניב הנחות משמעותיות על רכבים חדשים, תכניות מימון נדיבות ותמריצים נוספים שנועדו לשכנע את קהל היעד האמיד לרכוש רכב יוקרה חדש, גם באחת השנים הקשות לכלכלה האמריקאית מאז השפל הגדול בשנות השלושים של המאה שעברה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד