כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

שישה חודשי עבודות שירות לנהג שנתפס שמונה פעמים ללא רישיון

ארז יצחק נתפס בחלק מהמקרים נתפס גם ללא ביטוח ופעם אחת נתפס נוהג בשכרות. עמותת אור ירוק: נהיגה בשכרות היא מהגורמים השכיחים להתרחשותן של תאונות דרכים קטלניות

שישה חודשי עבודות שירות לנהג שנתפס שמונה פעמים ללא רישיון

בית משפט השלום לתעבורה ברמלה פסק לאחרונה כי אדם שהודה והורשע בשמונה עבירות תנועה ירצה מאסר של שישה חודשים, בצורה של עבודות שירות. ארז יצחק נתפס שמונה פעמים נוהג כשרישיון הנהיגה שלו פקע לתקופות ארוכות, כשבחלק מהמקרים הוא נסע ללא ביטוח ופעם אחת נתפס נוהג בשכרות (בבדיקת נשיפה נמצא ריכוז אלכוהול של 470 מק"ג לליטר אוויר נשוף). ליצחק רישיון נהיגה משנת 1991 ועד למשפט הוא צבר 75 הרשעות קודמות.

הצדדים הגיעו להסדר טיעון בו ארז יצחק יבצע שישה חודשי עבודות שירות, מאסר על תנאי מרתיע, פסילה למשך 30 חודשים, פסילה על תנאי וקנס. השופטת לאה שלזינגר שמאי כתבה בהחלטתה: "מטעמי מדיניות משפטית השואפת לכבד הסדרי טיעון, אני מאמצת ההסדר על אף שהינו מקל עם הנאשם, בשים לב לעברו ולמס' האישומים בהם הורשע במסגרת תיק זה". השופטת שלזינגר שמאי גזרה על יצחק שישה חודשי מאסר שירוצו בדרך של עבודות שירות. בנוסף פסלה השופטת את רישיון הנהיגה של יצחק למשך 30 חודשים, וקבעה כי רישיונו יפסל למשך שישה חודשים על תנאי במשך שלוש שנים. בנוסף דנה אותו השופטת שלזינגר שמאי למאסר של שנה על תנאי למשך שלוש שנים בגין נסיעה ללא רישיון או בזמן פסילה, כמו כן נקנס יצחק ב-3200 שקלים.

עמותת אור ירוק: נהיגה בשכרות היא מהגורמים השכיחים להתרחשותן של תאונות דרכים קטלניות. האלכוהול פוגע בקורדינציה , בקשב ובראיה. עמותת אור ירוק דוגלת במדיניות של אפס אלכוהול. אם שותים, גם טיפה אחת - לא נוהגים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד