ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

בייבי בום - באמבולנסים של מד"א

בעשרת הימים האחרונים יילדו צוותי מד"א לא פחות מ-27 תינוקות • צוות מד"א ירושלים יילד תאומים באמבולנס במחלף הראל • עוד עשרות יולדו בכל רחבי הארץ

המיילדים עם התאומים שנולדו באמבולנס; צילום דוברות מד"א
המיילדים עם התאומים שנולדו באמבולנס; צילום דוברות מד"א

במהלך עשרת הימים האחרונים, מלאות ידי צוותי מד"א באמבולנסים ברחבי הארץ עבודה, מהסוג השמח במיוחד. לא פחות מ-27 תינוקות יילדו צוותי מד"א במהלך הימים האחרונים.

שיא ההתרגשות היה כשצוות מד"א ירושלים יילד תאומים באמבולנס במחלף הראל, בעודם בדרכם לבית החולים. את התאומים אחזו בזרועותיהם שני מתנדבי נוער של מד"א שהיו על האמבולנס, עד להגעה לבית החולים בירושלים.

בסך הכל, יילדו צוותי מרחב ירושלים בעשרת הימים האחרונים, 10 תינוקות, בהם 4 תינוקות מבית שמש, 5 תינוקות מירושלים ותינוק אחד מהישוב טלמון שבבנימין.

גם במרחב דן סייעו צוותי מד"א להביא לעולם שלושה תינוקות- בתל אביב, גבעת שמואל ובבני ברק. צוותי מרחב ירקון יילדו שלושה תינוקות בקרית אונו, בפתח תקווה ובבני דרור ובמרחב איילון יילדו הצוותים שלושה תינוקות- שניים מתוכם במודיעין עלית ותינוק נוסף בחולון.

גם באור עקיבא ובגן יאשיה נולדו השבוע תינוקות חדשים, שהובאו לעולם בידי צוותי מד"א של מחרב שרון.

במרחב נגב יילדו הצוותים תינוק אחד ברמת חובב, ואילו תינוק שני הובא לעולם ברכב שנסע על כביש 40 בסיועם הטלפוני של תורני מוקד 101 של מד"א. בנוסף, צוות מד"א במרחב לכיש יילד תינוק נוסף באשדוד.

גם בצפון הארץ לא נחו צוותי מד"א. צוות מד"א של מרחב ירדן יילד תינוק בראש פינה ואילו צוותי מרחב כרמל יילדו תינוקות בקריית מוצקין וביקנעם המושבה.

במד"א מזכירים לציבור כי יש חשיבות רבה לתדרוך הטלפוני המבוצע על ידי תורני מוקד 101 של מד"א, מרגע הקריאה לאמבולנס ועד להגעת צוותי מד"א למקום.

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין: "צוותי מד"א מיומנים בהבאת דור העתיד לאוויר העולם והם נחשפים מדי יום ללידות מרגשות בכל רחבי הארץ. אכן, בתקופה האחרונה נחשפנו לכמות לידות רבה יותר מהרגיל ואנו שמחים על כך. אני מזכיר לציבור היולדות, כי יש להישמע להוראות תורני מוקד 101 בטלפון עד להגעת צוות האמבולנס אל המקום, על מנת לקבל ליווי מלא עד ללידה בשלום".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד