ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

הצלחה חסרת תקדים למבצע של פלאפון בציבור החרדי

במסגרת המבצע נהנו לקוחות רבים ממתנה כפולה: גם מכשיר סמסונג טאצ' כשר בזיכוי מלא וגם בחרו מתנה - מוצר חשמלי לבית • מנהל שיווק מגזרים בפלאפון: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לנו להעניק מתנה כפולה ללקוחותנו"

הצלחה חסרת תקדים למבצע של פלאפון בציבור החרדי

חברת פלאפון יצאה לפני כחודש במבצע חורף ייחודי וחסר תקדים לציבור החרדי, במסגרתו ניתן היה ליהנות ממתנה כפולה - גם מכשיר סמסונג טאצ' כשר בזיכוי מלא וגם לבחור מתנה - מוצר חשמלי לבית, בשווי של כ – 1800 שקל. המבצע הייחודי עורר הדים רבים חיוביים בציבור החרדי ומאות לקוחות רכשו מכשירים חדשים ונהנו ממוצר חשמלי במתנה.

זאת ועוד כחלק מהמבצע, תרמה חברת פלאפון, במעמד הרב הראשי לישראל, הגר"י מצגר שליט"א וסמנכ"ל השיווק של פלאפון מר לארי אקרמן, מוצרי חשמל למשפחתונים החדשים של בית הילדים בית בלומנטל בירושלים.

עוז גור, מנהל שיווק מגזרים בפלאפון, אומר "יצאנו במבצע חורף משתלם במיוחד שנבנה מתוך הבנה לצרכיו של הציבור החרדי – אני שמח על ההזדמנות שניתנה לנו להעניק מתנה כפולה ללקוחותינו, גם מכשיר סמסונג טאצ' כשר בזיכוי מלא וגם לבחור מתנה חיונית, מוצר חשמלי לבית. ההיענות חסרת התקדים ,מעידה על החיבור העמוק של חברת פלאפון עם המגזר החרדי".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד