ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

בתוך כחודש וחצי: כ-70 אלף לקוחות הצטרפו לתוכניות Orange clear

אורנג' מציגה את Orange clear קונספט צרכני חדש: תכניות חדשניות, ברורות ומובנות • התוכניות אינן כוללות תנאים המחייבים את הלקוח לעמוד ברמת שימוש או הוצאה קבועה על מנת לקבל זיכוי

בתוך כחודש וחצי: כ-70 אלף לקוחות הצטרפו לתוכניות Orange clear

תוך כחודש וחצי מאז השיקה Orange את הקונספט הצרכני החדש Orange clear, הצטרפו כ-70,000 לקוחות לתכניות החדשות. Orange clear מהווה בשורה חדשה בתחום הצרכנות הסלולארית, הכוללת תכניות חדשניות, ברורות, מובנות ופשוטות. מאז השיקה החברה את הקונספט, הצטרפו ועדיין מצטרפים לתכניות החדשות מאות לקוחות בכל יום.

בין היתרונות של תכניות Orange clear עומדת העובדה שהן אינן כוללות תנאים המחייבים את הלקוח לעמוד ברמת שימוש או הוצאה קבועה על מנת לקבל זיכוי כלשהו.

חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר ציין כי, "פרטנר התחייבה בחזונה למצוינות בשירות. כל פעולות החברה בימים אלו ממוקדות בהענקת חוויה אמינה, הוגנת, פשוטה ואיכותית ללקוחותינו. בצד השיווקי אנו מציעים היום מגוון הצעות פשוטות וברורות מתוך ראייה צרכנית כי זהו תנאי לניהול מערכת יחסים טובה ומתמשכת עם לקוחותינו. טיפוח הנאמנות ושימור מערכות היחסים בין הלקוח והחברה הם עניין משותף שבו שני הצדדים יוצאים נשכרים".

יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה של פרטנר ציין, כי "התוכניות החדשות המושקות נבנו לאחר מחקרים ובדיקות רבות שנעשו עם לקוחות החברה כולל בחינה מבוקרת שנעשתה בשבועות האחרונים במספר מרכזי שירות ומכירה של החברה, בהם הוצעה התוכנית ללקוחות. במסגרת הבחינה נערכו מחקרי שביעות רצון ומהם עלתה שביעות רצון גבוהה מפשטות התוכנית וההצעה על כל פרטיה וכדאיותה הכלכלית ללקוח".

קדמי מוסיף, כי "הנחות היסוד העומדות בבסיס התכניות החדשות הן הצעה כוללת, פשוטה ומובנת ללקוח, וחשבונית ברורה ומובנת ללא הפתעות. בנוסף, יכולת של הלקוח להתאים לעצמו את התוכנית ואת המכשיר לצרכיו ותקציבו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד