ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

יו"ר אור ירוק: עלינו להגיע למודעות של מיליון אזרחים

אבי נאור, יו"ר עמותת אור ירוק, סיפר בכנס מתנדבים: "כיום מגיעים מתנדבי לכ-600 אלף בני אדם ומעבירים להם את החשיבות של נושא הזהירות בדרכים. המטרה להגיע למיליון"

יו"ר אור ירוק: עלינו להגיע למודעות של מיליון אזרחים

עמותת אור ירוק קיימה אתמול (25.01.2012) כנס מתנדבים שנתי, במתנ"ס קדימה צורן, בישוב קדימה. למעלה מ-300 מתנדבי עמותת אור ירוק ותנועת של"מ הגיעו לכנס ונהנו מכיבוד קל. במקום הוצגה תערוכת עבודות של מתנדבי אור ירוק בגני ילדים, מכל רחבי הארץ.

יושב ראש ומייסד עמותת אור ירוק, אבי נאור, נשא דברים ובהם שיבח את פעילות המתנדבים. נאור הודה לאלפי מתנדבי העמותה התורמים לקהילה בנושא בטיחות בדרכים. נאור הציב מטרה בפני המתנדבים – להגיע למיליון אזרחים שהעמותה "נוגעת" בהם. כיום מגיעים מתנדבי לכ-600 אלף בני אדם ומעבירים להם את החשיבות של נושא הזהירות בדרכים. שמואל אבואב, מנכ"ל העמותה, הרצה בנושא מקומה של ההתנדבות בפעילות החברה האזרחית. אבואב, הדגיש את התרומה העצומה של ההתנדבות למען הקהילה והודה למתנדבי העמותה.

באי הכנס, נהנו מסרט על פועלם של המתנדבים. הסרט הציג את מגוון הפעילויות של המתנדבים ואת הקהילות שבהם בם פועלים. בהמשך נשאה דברים, ד"ר ורדה לבנון, אשר סיכמה את פעילות המתנדבים בשנת 2011. ישראל יוליס, מתנדב בעמותה אשר קיבל את "אות אזרח מקדם בטיחות בדרכים" לשנת 2011, סיפר על הנסיבות שהביאו אותו להתנדב בעמותת אור ירוק. יוליס, אב שכול, זכה לתשואות רבות על פעילותו הענפה בנושא הזהירות בדרכים. אחרי הפסקת הצהריים נהנו באי הכנס מהצגתה של ניצה דביר – "נשבעת לא לנסוע בטרמפים.

בעמותת אור ירוק כיום פועלים כ-4,300 מתנדבים בכל רחבי הארץ. המתנדבים לוקחים חלק במגוון הפעילויות היישומיות של העמותה דוגמת: תוכנית זה"ב בגן, פרויקט "סע לשלום" בבתי ספר יסודיים, ו"אור ירוק לחיים"- הדרכת נהגים צעירים בביתם. בנוסף, מקיימת העמותה פעילויות שונות בחברה הערבית, מפעילה מרצים בתיכונים ובצבא, מרצים במקומות עבודה, בארגונים ומרצים לגיל השלישי ומתנדבים במועדוני אור ירוק. המתנדבים והפעילים מצליחים להגיע למאות אלפי אזרחים ותושבים ולהעביר להם את מסרי הבטיחות. פעילות ההתנדבות נעשית מתוך מסירות רבה ומתוך מחויבות אמיתית לבטיחות בדרכים.





תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד