ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

אלקטרה מציגה: טיפים בקניית מדיח כלים

אילו תוכניות כדאי שיהיו במדיח? מה משמעות צריכת המים ועד כמה חשוב הדירוג האנרגטי של המדיח? • מומחי אלקטרה, בכתבה שלישית בסדרה, עוזרים לכם לבחור את מדיח הכלים האידיאלי

אלקטרה מציגה: טיפים בקניית מדיח כלים



מדיחי כלים הולכים ומשתכללים וכיום הם מצוידים בחיישנים המזהים את מידת הלכלוך שעל גבי כלים ודואגים להפעיל את התוכנית המתאימה. מדיחי כלים מצוידים גם בצגים דיגיטאליים ובמערכות לריכוך מים והחלשת רעשים. השוק מציע לכם סוגים רבים של מדיחי כלים בסגנונות שונים ומחירים שונים. 'אלקטרה' מציגה מספר פרטים חשובים בבואכם לבחור מדיח כלים:

• מומלץ לבחור מדיח היודע לעבוד עם טבליות ניקוי המשלבות מלח וחומר הברקה (טבליות 3 ב-1 ו-5 ב-1), כך תוכלו לוודא כי תוצאות הניקוי הן הגבוהות ביותר ובנוסף, תוכלו לחסוך את כמות המלח וחומר ההברקה בהם משתמש המדיח באופן אוטומטי בכל הפעלה.

• בדקו האם המדיח מעלה את הטמפרטורה של המים בהדרגתיות. קיימים מדיחים שעליית הטמפרטורה בהם מהירה. הדבר מוביל לשני דברים: האנזימים שבחומרי הניקוי האחראים על פירוק הלכלוך, פועלים בטמפרטורה מקסימאלית של 40 מעלות. מדיח שעליית הטמפרטורה בו מהירה ואינו נשאר בטמפרטורה נמוכה כרבע שעה, אינו מאפשר ניצול מקסימאלי של חומר הניקוי. "שוק תרמי" לכלים, הגורם עם הזמן להופעת שריטות וסימנים על הכלים.

• רצוי לבדוק מספר פרמטרים חשובים כגון: צריכת מים נמוכה ככל האפשר, דירוג אנרגטי AAA, רמת רעש נמוכה מ- 50dB

• סלסילות מתכווננות ומדולריות מרבית – על מנת לוודא כי המדיח מתאים למגוון רחב של כלים בגדלים שונים כגון: צלחות אירוח בעלות קוטר גדול, כוסות יין ועוד, בדקו האם כוונון הסלסילה העליונה קל ופשוט, והמודולאריות של הסלסילות גדולה, זאת על מנת שתוכלו להתאים אותן לפי צרכיכם המשתנים.

• בדקו האם למדיח יש תוכנית אוטומטית- תוכנית הקובעת את הטמפרטורה ואת משך זמן ההדחה בהתאם לעכירות המים בסיום כל מחזור, זאת באמצעות חיישנים הנמצאים בקצה צינור הניקוז. – תוכנית זו מקילה על החיים ואף עוזרת לחסוך באנרגיה, היות שהמדיח בוחר בעצמו את משך הפעולה המיטבי, כך אין בזבוז חשמל.

• החברה היבואנית ונותנת האחריות: חשוב לרכוש מדיח כלים מחברה ידועה ואמינה שתוכל להעניק שירות איכותי ואספקת חלקי חילוף למשך 7 שנים מתאריך הרכישה כפי שמחייב החוק.

סייע בהכנת הכתבה אורן מנצור מנהל תחום מוצרים לבנים אלקטרה מוצרי צריכה






http://www.electra-trade.co.il/electra" target="_blank"
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד