י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הכסף חזר מהונג קונג?

חשוד בעוקץ אומן רכש רכב יוקרתי מהמכירות

אחד החשודים בעוקץ כרטיסי הטיסות לאומן, בן 29 מגבעתיים נעצר שוב - כשהוא נוהג ברכב יוקרתי שע"פ החשד קנה בכסף ש'עקץ'

חשוד בעוקץ אומן רכש רכב יוקרתי מהמכירות
שוטרים מבצעים מעצר צילום: דוברות המשטרה

ארבעה חודשים לאחר ראש השנה: חשוד בהונאה בן 29 מגבעתיים, נעצר בשנית לאחר מעקב ממושך של מחלק ההונאה במשטרת מחוז ירושלים, בחשד שרכש לעצמו רכב יוקרתי מהכסף שקיבל עבור כרטיסי הטיסה.

בהמשך לפרשיית 'עוקץ כרטיסי הטיסה' שחשפה המשטרה בראש השנה, בה דווח כי נעצרו שלושה חשודים בחשד למעילה בכספי הלקוחות שהזמינו כרטיסי טיסה לאומן שבאוקראינה וביטול הכרטיסים כיום לפני מועד הטיסה, חוקרי ההונאה של המשטרה המשיכו בפעילות סמויה, במהלכה עלה כי אחד החשודים המרכזיים (29) השתמש עפ"י החשד בכספי הלקוחות אותם קיבל במרמה, על מנת לרכוש לעצמו רכב יוקרתי בשווי מוערך של מעל 400 אלף ש"ח.

הרכב היוקרתי שהוחרם על ידי המשטרה

על פי חשד חוקרי המשטרה, כלל הכסף שהצטבר בידי החשוד, אותם אמור היה להעביר לנציג חברת התעופה האוקראינית Cfd 1000, הועבר לחשבון חברת נסיעות בחו"ל, אותה עפ"י החשד בדה החשוד באמצעות מצג שווא וחותמות שעפ"י החשד זויפו. ב'בחדרי חרדים' נחשף בזמנו כי סכום של 250 אלף דולר הועבר לחשבון בנק פיקטיבי בהונג קונג - וחזר לישראל באמצעות חנויות להמרת מטבע.

בפעילות סמויה שערכו היום בלשי המשטרה, תפסו את החשוד 'על חם' כשהוא נוהג ברכבו היוקרתי ועצרו אותו לחקירה. הרכב עצמו נגרר ע"י המשטרה, ובמסגרת החקירה החל הליך לחילוטו למטרת השבת הכספים לנפגעי העבירה.

במשטרה ציינו, כי "חוקרי משטרת ישראל שהבינו כי הכסף אותו עפ"י החשד 'עקץ' החשוד מהלקוחות, עדיין מוחזק ברשותו, המשיכו בפעולות חקירה סמויות במטרה להתחקות אחר 'גורלו', עד שהצליחו לחשוף כי שימש את החשוד לקניית הרכב".

עו"ד נתן רוזנבלט, פרקליטו של אחד החשודים, תושב ביתר עילית, אמר ל'בחד'רי חרדים' בעקבות ההתפתחות בפרשה, כי "הוכח את מה שטען מרשי לאורך כל הדרך, כי הוא חף מפשע, ונפל בעצמו קרבן לעוקץ". עו"ד רוזנבלט אמר עוד כי מרשו שכר עורך דין אזרחי, שפועל על מנת להשיב לנפגעים את כספם. "מרשי לא ינוח, עד שהשקל האחרון יוחזר לאחרון חסידי ברסלב".

טיסות לאומן הונאת עתק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד